آزاد سازی یک زندانی جرائم غیرعمد توسط بسیج ادارات و حقوقدانان استان

به مناسبت هفته دولت وایام گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر یک نفر زندانی جرایم غیرعمد به همت سازمان بسیج ادارات استان و بسیج حقوقدانان استان از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۶۵
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم که امروز در زندان مرکزی شهر یاسوج برگزار شد سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و سرهنگ پاسدار فرامرز علیزاده مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان و مسئولان زندان مرکزی یاسوج  حضور داشتند. 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در این گفت؛ این جوان زندانی غیرعمد به علت بدهی ۱۱ میلیون تومانی در زندان به سر می برد.

سرهنگ ارژنگ تند پور افزود؛ یک میلیون تومان از مبلغ بدهی این زندانی توسط شاکی بخشیده شد و مابقی نیز توسط خیرین، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و سازمان بسیج حقوقدانان استان تامین شد.

 وی بیان کرد؛ هر چند زندان محلی برای متنبه شدن زندانیان است اما با زندانی شدن یک فرد مشکلات زیادی برای خانواده ها و حتی جامعه بوجود می آید که باید تلاش کرد زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد شوند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت؛  در سه ماه آخر سال گذشته و سال جدید تاکنون ۳۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه از زندان آزاد شدند.

سرهنگ پاسدار فرامرز علیزاده ورود بسیج و سپاه را به این عرصه موفقیت آمیز دانست و از سازمان های بسیج اقشار و کانون های بسیج حقوقدانان که در این زمینه فعالیت دارند تقدیر و تشکر کرد. 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار