ضرب و شتم عکاس خبری توسط کارمند فرمانداری اراک

کتک به جای پاسخگویی!/معاون سیاسی استاندار مرکزی:با اینگونه رفتارها قاطعانه برخورد انضباطی خواهیم کرد

یکی از کارمندان فرمانداری اراک عکاس خبری استان را در محوطه اداری فرمانداری مورد ضرب و شتم قرار داد که از مسئولین انتظار می رود به صورت جدی این موضوع را پیگیری و با عاملان این رفتار زشت برخورد شود.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۰۱
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در روزهای گذشته یکی از کارمندان فرمانداری اراک عکاس خبری استان را در محوطه اداری فرمانداری مورد ضرب و شتم قرار داد که از مسئولین انتظار می رود به صورت جدی این موضوع را پیگیری و با عاملان این رفتار زشت برخورد شود.

رعایت ادب و اخلاق و اجرای دستورالعمل های ابلاغی در سازمان ها و نهاد های اداری حکم می کند تمامی اشخاص که برای رفع امور خود به ارگان ها مراجع می نمایند مورد تکریم از سوی کارگزاران قرار گیرند

در این میان قشر خبرنگار که همواره در همه میادین حاضر بوده و در حوزه رسانه برای بیان واقعیات و اگاهی بخشی پیش قدم و پیش گام بوده اند ، می بایست بیش از گذشته مورد تکریم قرار بگیرند ،این در حالی است که هنوز یک ماه از گرامیداشت روز خبرنگار نمی گذرد که شاهد این اتفاق تلخ بودیم.

بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:بعد از این اتفاق تاسف برانگیز بلافاصله دستورهای لازم صادر شد و به مردم عزیز اطمینان می دهیم با اینگونه رفتارها قاطعانه برخورد انضباطی خواهیم کرد.

وی گفت: تکریم تمامی مراجعه کنندگان به سازمان ها و مجموعه های دولتی و غیر دولتی یک واجب عینی است و اینگونه رفتار ها ناشایست در شان کارگزار نظام اسلامی نیست لذا در هیچ شرایطی کارمندان در هر جایگاهی اجازه اینگونه رفتارها زننده را نخواهند داشت.

در پایان امید می رود با نظارت بیشتر و دقیق تر بر نحوه چگونگی رفتار با مراجعین ویژه جامعه خبرنگاری به عنوان نمایندگان افکار عمومی شاهد اینگونه برخورد های تلخ نباشیم/

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار