رئیس کارگروه مدیریت و حکمرانی مجامع بسیج استان یزد:

ارائه طرح شناسایی و پیشنهاد مدیران کارامد و انقلابی به مراجع تصمیم گیر استان

زارع مهرجردی از تدوین طرح ساماندهی منابع انسانی و توسعه مدیریت استان یزد در گام دوم انقلاب خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، مدیران کارآمد و انقلابی به مراجع تصمیم‌گیر یزد معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۶۹۵۸۱
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، احمدعلی زارع مهرجردی در جلسه دبیرخانه شهید مدرس یزد متشکل از مجمع نمایندگان استان یزد و مجمع بسیجیان استان یزد اظهار داشت: کارگروه مدیریت حکمرانی حدود یک سال و نیم بر طرح ساماندهی منابع انسانی و توسعه مدیریت استان در گام دوم کار کرد و نظرات کارشناسان گرفته شد و اکنون در حال تدوین نهایی این طرح هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه نیاز به یک طرح کوتاه مدت بود، در حال حاضر به طرح پیشنهاد مدیران میانی کارآمد و انقلابی رسیده ایم که بر اساس آن، افراد کارآمد و انقلابی را برای پست‌های مدیریت میانی شناسایی و پیشنهاد می‌دهیم تا با انتخاب آنها، بتوانیم حجم کار وسیعی که دولت سیزدهم در آغاز راه آن است، با مشارکت همه گروه‌ها و اقشار و افراد کارآمد، به پیش ببریم.

زارع تصریح کرد: در انتخاب این افراد هیچ دخالت و توصیه‌ای نداریم و تنها کار شناسایی افراد کارآمد، فعال و انقلابی را به مراجع تصمیم‌گیر استان انجام می‌دهیم.

زارع تاکید کرد: پیشنهاد ما این است که یک کارگروه هفت نفره انتخاب با عنوان شورای راهبردی معرفی مدیران کارآمد و انقلابی تشکیل شود تا کار تعیین شاخص‌های مدیریت با محوریت خدمتگزاری با دو محور شامل شرایط احراز مسئولیت که در همه ارگان‌ها مشخص است همچنین شاخص‌های گام دوم مدنظر رهبر معظم انقلاب یعنی انقلابی، متعهد و تحول‌خواه، توسط پنج نفر از افراد مطلع در ادارات کل معرفی و امتیازبندی را انجام دهند.

دبیرخانه شهید مدرس متشکل از مجمع نمایندگان استان یزد و مجمع بسیجیان استان شامل اساتید، نخبگان و خبرگان موضوعات علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، محیط زیستی، گردشگری و ... است که با تشکیل کارگروه‌های یازده‌گانه، به بررسی مسائل حوزه‌های مختلف و ارائه راهکار در مورد آن می‌پردازند که این جلسه به بحث معرفی افراد کارآمد و انقلابی به عنوان مدیران میانی به مراجع تصمیم‌گیر و مردمی سازی معادن اختصاص یافت.
ارسال نظرات