خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در همدان برگزار می‌شود

همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۹۵۰۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در همدان برگزار می‌شودناصر قوامی مشفق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان همدان در بخش‌های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن گرافیک و اینفوگرافیک برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای این جشنواره در حوزه‌های امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی ،الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی‌ها و دشمن‌شناسی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر که یادآور حضرت ابوذر صحابه خاص پیامبر گرامی اسلام(ص) و یار بصیر و وفادار حضرت امیرالمومنین علی (ع) است به منظور خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملا آزاد و منطقی و با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای در محورهای مشخص شده توسط سازمان بسیج رسانه استان به صورت دوره سالانه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را که مربوط به بازه زمانی دی ماه 99 تا پایان آبان ماه 1400 است، در پایگاه جشنواره به آدرس www.aboozarhmd.com بارگزاری کنند.

قوامی مشفق با اشاره به شرايط شركت در جشنواره گفت: تمام خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنين پایگاه‌های خبری استان فعالیت دارند، می‌توانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

وی ادامه داد: تمام رسانه‌ها اعم از مکتوب و الکترونیکی باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در سامانه جامع رسانه ثبت شده باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آثار باید به صورت pdf به همراه لینک در سایت جشنواره بارگذاری شود، افزود: متقاضیان می‌توانند حداکثر در سه قالب و در هر قالب تنها با یک اثر شرکت کنند.

وی عنوان کرد: اثری که در خارج از بازه زمانی مقرر منتشر شده باشد یا در رسانه فاقد مجوز یا بولتن‌های داخلی، با نام مستعار و غیر واقعی و یا به صورت کامل یا بخشی از آن بدون منبع باشد و مشخصات درج شده آن با لینک ارسالی مغایرت داشته باشد توسط دبیرخانه جشنواره پیش یا بعد از داوری رد خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار