خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده

«محرومیت زدایی و اشتغال زایی» کلیدواژه دیدار فرماندهان سپاه لارستان، گراش، اوز و خنج با نماینده مجلس

«محرومیت زدایی و اشتغال زایی» کلیدواژه دیدار فرماندهان سپاه لارستان، گراش، اوز و خنج با دکتر حسین زاده نماینده این شهرستان ها، «محرومیت زدایی و اشتغال زایی» بحث اول بود.
کد خبر: ۹۳۶۹۵۰۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی،  به دعوت سرهنگ افسری در سپاه ناحیه لارستان حضور یافت.
در این جلسه که فرماندهان و مسئولین سپاه نواحی لارستان، گراش،اوز و خنج و برخی از مسئولین شهرستان از جمله مهندس قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار نیز حضور داشتند، پیرامون موضوعات مهمی همچون محرومیت زدایی و اشتغال زایی در منطقه حوزه انتخابیه نماینده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
سرهنگ افسری در این دیدار با اشاره به فعالیت ۱۱۰ گروه جهادی در لارستان، گفت: این گروه های جهادی در عرصه های مختلفی همچون سازندگی،عمران و آبادانی، محرومیت‌زدایی، امدادرسانی،اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی، بهداشت، سلامت و مبارزه با کرونا و ...در حال جهاد و خدمت صادقانه به مردم و مناطق محروم هستند.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود: مجموعه سپاه و بسیج ضمن احصاء کمبود ها، معضلات و مشکلات مردم و همچنین زمینه یابی عرصه های محرومیت زدایی و سازندگی در منطقه و در اختیار داشتن گروه های جهادی، فعالیت ها و اقدامات کمی و کیفی بسیار خوبی را به انجام رسانده و از این ظرفیت عظیم و توانمند برای هرگونه همکاری و همیاری با دولتمردان و دستگاه های اجرایی در راستای محرومیت زدایی، سازندگی و پیشرفت و آبادانی در منطقه بیش از پیش استفاده خواهد نمود.
وی در پایان سخنان خود با تقدیر از فعالیت های دکتر حسین زاده، خواستار اختصاص منابع و امکانات از محل تخصیص بودجه های دولتی و در اختیار نماینده به سپاه های شهرستان های حوزه انتخابیه برای فعالیت های محرومیت زدایی و اشتغال زایی شد.
در ادامه این نشست، فرماندهان نواحی گراش و اوز نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت ها به بیان نظرات، راهکارها و درخواست های خود پرداختند.
در پایان این جلسه دکتر حسین زاده سپاه را ناجی کشور در بزنگاه های مختلف دانست و اظهار داشت: سپاه در عرصه های مختلف به داد مردم و دولت ها رسیده و عَلَم نظام و انقلاب را نگه داشته است.
وی تصریح کرد: بنده با اعتماد کامل به سپاه و مشاهده اخلاص در کار این عزیزان، این نهاد انقلابی،ارزشی و جهادی را بهترین یار و یاریگر برای فعالیت های محرومیت زدایی و اشتغال زایی دانسته و از همه امکانات و منابع برای حمایت و پشتیبانی از آنان استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار