خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز خبر داد؛

برگزاری چهلمین دوره مسابقات مقدماتی قران کریم ویژه برادان رسمی و وظیفه

مسابقات مقدماتی قران کریم با حضور ۲۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه در رشته های اذان، قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۰۹
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

سرگرد شمسینی غیاثوند مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین، از برگزاری چهلمین دوره مسابقات مقدماتی قران کریم ویژه برادان رسمی و وظیفه در رشته های ترتیل، قرائت، اذان و مفاهیم خبر داد.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقات مانوس شدن کارکنان و بهره مندی از مفاهیم قرآن کریم است.

وی در ادامه یادآور شد: انس با قرآن موجب خودسازی، از بین رفتن خودبینی، حب دنیا و کلیه صفات منفی و زشت می‌شود. زیرا قرآن اینگونه صفات ناپسند را محکوم می‌کند. چنین انسانی هیچ‌گاه خود را اسیر دنیا نمی‌سازد بلکه از قرآن و آیات نورانی آن به عنوان ابزار الهی جهت تعالی خود و دیگر انسان‌ها به خدمت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ۲۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه در این دوره از مسابقات در رشته های اذان، قرائت، ترتیل،حفظ و مفاهیم، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کرونایی شرکت داشتند که طی مراسمی از برگزیدگان تجلیل می شود.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در پایان گفت: قرآن کتاب جامعی است که برای همگان نازل شده و اختصاص به قشر خاصی ندارد. امروز نباید بگذاریم قرآن مهجور بماند، زیرا عصر ما عصر بازگشت به قرآن و توسل به نقل اکبر و اصغر است تا مگر از این راه توشه‌ای برای دیار ابدیت ببندیم. لکن مردم مسلمان ایران بخصوص جوانان که فصل نشاط عمر خود را می‌گذرانند می‌بایست با قرآن انس بیشتری داشته باشند تا برکات مادی و معنوی آن را با چشم سر وچشم دل ببینند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها