مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

توزیع بیش از ۳۸ میلیارد تومان کمک‌ مردمی توسط این مراکز

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، ،گفت : جمع آوری و توزیع بیش از ۳۸ میلیارد تومان کمک‌ مردمی توسط این مراکز در پنج ماهه نخست صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۳۶۹۰۵۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری اظهار کرد: ۱۴۳ مرکز نیکوکاری در استان زنجان تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نیازمندان و جامعه هدف این نهاد خدمات ارائه می‌دهند که ۳۰ مرکز از این مراکز به صورت تخصصی در زمینه‌های مختلف در راستای توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت فعالیت می‌کنند.
توزیع بیش از ۳۸ میلیارد تومان کمک‌ مردمی توسط این مراکز



وی ادامه داد: راهبرد اصلی کمیته امداد بهره‌گیری از توان مردم با هدف ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف از طریق توان مراکز نیکوکاری می‌باشد.



این مسئول با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری را از اقدامات مهم و اثربخش کمیته امداد استان، افزود: این مراکز در مساجد و دستگاه‌های اجرایی تشکیل می‌شود که یکی از مهم‌ترین نکات در ارتباط با فعالیت این مراکز مدیریت آن توسط مردم است به‌طوری‌که جمع‌آوری کمک‌ها و توزیع آن به‌صورت کامل توسط خود آن‌ها با رعایت کرامت انسانی انجام می‌شود.



مدیرکل کمیته امداد تصریح کرد: مراکز نیکوکاری استان در ۵ ماهه سال جاری خدمات ارزشمندی برای جامعه هدف وسایر اقشار آسیب پذیر ارائه دادند که از نظر ریالی بیش از ۳۸ میلیارد تومان کمک‌های نقدی وکالایی در قالب بسته‌های معیشتی، غذای گرم وبسته‌های بهداشتی جمع آوری و توزیع کرده اند.



صفری با اشاره به کارکرد‌های خوب مراکز نیکوکاری در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند، گفت: رویکرد کمیته امداد در ایجاد مراکز نیکوکاری به سمت ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی وهدفمند است تا بتواند از طریق ارتقاء این مرکز به سمت مراکز تخصصی در توانمندی خانواده‌های تحت حمایت قدم‌های اثر بخش برداشته و ضمن رفع مشکلات نیازمندان، زمینه همدلی و احیای مسئولیت‌های اجتماعی در جامعه را فراهم آورد.




ارسال نظرات
آخرین اخبار