خبرهای داغ:
رئیس سازمان ورزش بسیج کشور خبر داد

تخصیص اعتبار برای تجهیز اقلام ورزشی پایگاه‌های بسیج

همدان-رئیس سازمان ورزش بسیج کشور گفت: امسال برای طرح تجهیز اقلام ورزشی پس از ۵ سال برای هر پایگاه تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۶۹۰۱۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

تخصیص اعتبار برای تجهیز اقلام ورزشی پایگاه‌های بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در راستای نظارت از عملکرد ورزش بسیج ناحیه همدان در جمع مدیران تربیت بدنی حوزه‌های مقاومت، مدیران تربیت بدنی گردان‌های بیت المقدس، امام علی(ع) و کوثر و مسئولین پایگاه استعدادیابی ورزشی در کانون بسیج حضور یافت.

سرهنگ قلی‌پور در این مراسم عملکرد سپاه ناحیه همدان در سطح کشور را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شهرهای مختلف کشور مانند اصفهان و مازندران که سرآمد ورزش بسیج در کشور هستند و رتبه‌های برتر کشور را در جشنواره‌ها کسب می‌کنند و امروز ناحیه همدان نشان داده که بالاتر از این شهرها فعالیت‌های ورزشی را در بسیج انجام داده است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: امسال برای طرح تجهیز اقلام ورزشی پس از ۵ سال برای هر پایگاه تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که پایگاه‌ها می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی بسیجیان خود اقلام رشته ورزشی مورد نظر را خریداری کنند.

جعفری مدیر تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان نیز در ادامه گزارشی از عملکرد ورزش ناحیه همدان در سال ۹۹ و سه ماهه سال جدید خبر داد و افزود: در سال ۹۹ ناحیه همدان توانسته با وجود بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۹۱برنامه ورزشی را در سطح شهر همدان با ۸ هزار و ۳۳۱ نفر شرکت کننده برگزار کند و تعداد ۸۰ خبر مرتبط با ورزش با همکاری روابط عمومی ناحیه همدان در خبرگزاری‌های مختلف به ویژه خبرگزاری بسیج بارگزاری کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار