خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در حاشیه بازدید از زندان ملایر:

نگاه ویژه و مثبتی در زندان ملایر نسبت به زندانیان وجود دارد

ملایر-نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در بین مسئولین زندان ملایر نگاه ویژه، مثبت و دلسوزانه‌ای نسبت به زندانیان وجود دارد که جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۸۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

نگاه ویژه و مثبتی در زندان ملایر نسبت به زندانیان وجود داردبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه، در دیدار با رضا ذوالفعلی نژاد، مدیرکل زندان‌های استان همدان و در حاشیه بازدید از زندان ملایر اظهار داشت: خوشبختانه در بین مسئولین زندان‌های استان همدان و به ویژه در شهرستان ملایر نگاه ویژه، مثبت و دلسوزانه‌ای نسبت به زندانیان وجود دارد که امیدوار کننده است.

وی افزود: در بازدیدی که از زندان انجام شد و صحبت‌هایی که زندانیان داشتند نشان از روابط خوب، صمیمانه و اثربخش بین مسئولین و زندانیان بود که جای تقدیر دارد و در این بازدید هیچکدام از زندانیان گلایه‌ای نسبت به نحوه برخورد مسئولین زندان با آنها نداشت.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران استانی و شهرستانی به دنبال ایجاد فضای بیشتر برای اشتغال، هنر آموزی، کتابخانه، نمازخانه و ... برای زندانیان هستند و تلاش دارند تا ظرفیت‌های موجود در زندان به این سمت هدایت شود و این نگاه باعث می‌شود تا امید در بین زندانیان وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان ظرفیت بسیار خوبی است و این توانایی وجود دارد تا بسیاری از نقاط ضعف و نواقصی که در سطح استان به ویژه در حوزه قانونگذاری و نظارت وجود دارد را برطرف کنند.

آزادی‌خواه ادامه داد: کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی نیز ظرفیت بسیار بالایی است و این تمایل و توانایی وجود دارد تا قوانینی که نیاز به اصلاح دارند را مورد بررسی دقیق‌تر قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات