خبرهای داغ:

کمک به تهیه ملزومات آموزش دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها استان سمنان

شاهرود_ کمیته امداد استان سمنان در آستانه سال تحصیلی جدید آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را برای کمک به تحصیل این دانش آموزان جمع آوری کند.
کد خبر: ۹۳۶۸۸۱۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کمک به تهیه ملزومات آموزش دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، گرچه ماه مهری که با شروع آن دغدغه پوشیدن کیف و کفش و لباس‌های نو یکدست و داشتن مداد و دفتر‌های فانتزی و شیک، داشتن چتر و کاپشن و پالتوی گرم و… برای حضور در مدرسه و نمایش بین دوستان و همکلاسی‌ها بود، اما سه سال است که کرونا آن را تغییر داده است.
جشن عاطفه‌ها در این سال‌ها در دو بخش مردمی (شهریورماه) و مدارس (مهرماه) برگزار می‌شد که حال و هوای خاص خود را در جمع‌آوری کمک‌ها داشت.
اما نزدیک به سه سال است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، حال و هوای برگزاری این جشن به شکل و شیوه‌ای جدید به‌منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش اوزان تحت حمایت است.
جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال به دلیل وضعیت جامعه، بیشتر به‌صورت الکترونیکی است و با توجه به اینکه بسیاری از مدارس به‌صورت آنلاین و آموزش از راه دور تشکیل می‌شوند نیاز اصلی دانش اوزان از داشتن کیف و کفش و لوازم‌التحریر به داشتن گوشی‌های هوشمند تغییر کرده است.
ازاین‌رو قرار است امسال کمک‌های جمع‌آوری‌شده جهت خرید لوازم ضروری ازجمله گوشی تلفن همراه و تبلت برای دانش آموزان نیازمند هزینه شود.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ازاین‌رو کمیته امداد امام (ره) رویکرد جدید جشن عاطفه‌های امسال را به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت با اولویت ملزومات آموزش غیرحضوری قرار داده است.
مسعودیان راد، دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان را ۴ هزار و ۴۱۳ نفر دانست و افزود: تعدادی از این دانش آموزان در سال گذشته با کمک مردم نیک‌اندیش استان دارای تبلت و گوشی‌های اندروید شدندو در سال جاری نیاز به کمک شما خیرین برای آنلاین شدن تمام دانش آوزان هستیم.
او اظهار کرد: امسال اکثریت کمک‌های مردمی به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود، ولی با رعایت پروتکل‌های و در صورت مجوز از ستاد ملی کرونا و رعایت نکات بهداشتی نیز تعدادی پایگاه به‌صورت نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در ادامه بیان کرد: علاوه بر دفاتر ۱۱ گانه کمیته امداد کمیته امداد امام (ره)، ۱۳۴ مرکز نیکوکاری نیز در استان برای دریافت کمک‌های نقدی مهیا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار