مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در گفت وگو با "بسیج"

بیش از 68 هزار جلد سند مالکیت روستایی در زنجان صادر شده است

زنجان - مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ،گفت: تاکنون ۶۸ هزار و ۷۰۷ فقره سند برای واحد‌های مسکونی روستایی در استان زنجان صادر شده است.
کد خبر: ۹۳۶۸۷۰۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

رضا خواجه‌ای در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ؛ با اشاره به اینکه  صدور سند برای واحد‌های مسکونی روستایی توسعه پایدار را به همراه خواهد داشت، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان زنجان در این زمینه موفق عمل کند.

 

بیش از 68 هزار جلد سند مالکیت روستایی در زنجان صادر شده است

 

وی بابیان اینکه  صدور سند مالکیت برای واحد‌های مسکونی روستایی و شهری در ۴ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در استان زنجان بیش از دو برابر رشد داشته‌ است، افزود: در ۴ ماه نخست پارسال ۵۱۳ فقره سند مالکیت برای واحد‌های مسکونی روستایی و شهری صادر شد و این میزان در مدت مشابه امسال به هزار و ۶۰ فقره افزایش یافته است.

این مسئول با اشاره به اینکه توسعه روستا، پایدارترین سیاست و راهبرد در توسعه هر کشور به شمار می‌رود، گفت: سنددار کردن واحد مسکونی به موازات سایر سیاست‌های توسعه‌ای مناطق روستایی از جمله این روش‌ها است.

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون ۶۸ هزار و ۷۰۷ فقره سند برای واحد‌های مسکونی روستایی به میزان ۷۴/۱ درصد در استان زنجان صادر شده است، خاطر نشان کرد: این میانگین در  کشور ۶۳/۳ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار