امام جمعه موقت میبد:

تاریخ نباید جنایت‌های منافقین علیه ملت ایران را فراموش کند

حجت الاسلام غفوری: هرساله به یاد این روز و این اقدام بزدلانه تروریستی سازمان منافقین تلاش می‌شود تا ابعاد مختلف عملیات تروریستی امریکا و اذنابش در این چهل‌وچند سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود.
کد خبر: ۹۳۶۸۳۸۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری امام‌جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت.
امام‌جمعه موقت میبد بابیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقین کوردل با توطئه‌ای پیچیده و یکی از عناصر نفوذی آنها مظلومانه در سال ۶۰ به شهادت رسیده‌اند و این روز به‌عنوان روز مبارزه با تروریسم نام‌گذاری شده است افزود: هرساله به یاد این روز و این اقدام بزدلانه تروریستی سازمان منافقین تلاش می‌شود تا ابعاد مختلف عملیات تروریستی امریکا و اذنابش در این چهل‌وچند سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود.
خطیب جمعه میبد تصریح کرد: بیش از هفده هزار نفر انسان مؤمن انقلابی مجاهد، توسط این سازمان جهنمی منافقین، طی این سال‌ها به شهادت رسیده‌اند که بخش عمده آنها مردم کوچه و بازار بودند.
وی بابیان اینکه صحنه‌هایی از این جنایت را شخصاً در سال ۶۰ در تهران به یاد دارم اظهار داشت: در تهران خواهری را مجبور کردند تا بردار مؤمن خود را با تیغ موکت بری بکشد و انفجارها و تیراندازی‌ها و گروه‌هایی تروریستی که تشکیل داده بودند؛ کاسب متدینی که در مغازه‌اش فقط به جرم اینکه محاسنی داشت می‌کشتند.
امام‌جمعه موقت میبد گفت: تاریخ نباید این جنایت‌ها را فراموش کند و نسل‌های بعد هم باید مطلع شوند چه بر این ملت و جوان‌های این ملت به دست امریکا و اذناب امریکا که یکی از آنها منافقین بودند و داعیه‌داری مبارزه با امپریالیسم را داشتند گذشت.
حجت‌الاسلام غفوری بابیان اینکه همین مناسبت به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است و هرسال دولت‌ها گزارش عملکرد یک‌ساله‌شان را ارائه می‌دهند اظهار داشت: امسال خوشبختانه با معرفی دولت جدید که دیروز روز اول کاری‌اش را رسماً آغاز کرد مواجه شدیم.
امام‌جمعه موقت میبد با تقدیر و تشکر از رئیس‌جمهور که در معرفی کابینه به توصیه رهبر معظم انقلاب عمل کردند و به‌سرعت وزرای کابینه را معرفی نمودند گفت: از مجلس انقلابی هم به‌رغم اینکه ایام دهه محرم و تاسوعا و عاشورا و تعطیلات کرونا بود اما با جلسات فشرده صبح و عصری که گذاشتند بررسی وزرا را با جدیت انجام دادند و هیجده وزیر از نوزده وزیر پیشنهادی را تأیید کردند تشکر می‌کنیم.
خطیب جمعه میبد افزود: کار مهمی صورت گرفت و دیروز اولین جلسه هیئت دولت جدید تشکیل شد.
وی تصریح کرد: انتظار مردم از این دولت این است که منظومه فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب که به‌عنوان میراث شهیدان والامقام شناخته می‌شود و شهدا به این مطلب سفارش کرده‌اند را در همه عرصه‌ها افق پیش روی خود قرار دهد.
امام‌جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: چند سال است که بحث اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد و اگر به این نسخه مترقی اقتصاد مقاومتی عمل شده بود یقین بدانید شرایط اقتصادی کشور جور دیگری بود.
حجت‌الاسلام غفوری نگاه به بیرون برای حل مشکلات اقتصادی کشور را مهم‌ترین معضل خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه خداحافظی دولت قبل فرمودند؛ مهم‌ترین تجربه این دولت این بود که به خارج نمی‌توان دل بست و امید داشت چراکه آنها هرچه وعده کرده‌اند خلف وعده و خلاف آن عمل کردند.
خطیب جمعه میبد بابیان اینکه قرار بود تحریم‌ها یک‌باره همه لغو شود اما باز چند برابر بر آن افزودند تصریح کرد: دشمن همین است و به‌سادگی تغییر کن نیست و اگر روی خوش‌نشان می‌دهد برای فریب است.
وی با تأکید بر اینکه ما با نیروی انسانی فرهیخته، قوی، منابع ملی و طبیعی زیاد، کشوری توانمند، ثروتمند و قدرتمند هستیم گفت: چرا نباید با توکل به خدا و اعتماد به نیروی متدین، متعهد، انقلابی و حزب‌اللهی خودمان مشکلات کشور را حل نکنیم؛ درحالی‌که می‌توانیم و نیاز به رو زدن به دشمن هم نیست.
حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به خرید واکسن از خارج از کشور گفت: ما واکس از خارج خریداری کرده بودیم، پولش را هم داده بودیم ولی ممانعت می‌کردند اما روزی که واکسن برکت رسماً رونمایی شد و قرار شد تولید انبوه شود و تزریق شود؛ سه روز بعدش پیام دادند بیایید و واکسنتان را ببرید.
امام‌جمعه موقت میبد تصریح کرد: این معادله مقابله با دشمن است اگر دشمن احساس کرد که در درون از قدرت و قوت کافی برخورداریم کوتاه می‌آید و امکانات را هم در اختیار می‌گذارد؛ اما فقط احساس کند نیاز داریم راه را می‌بندد و به کمتر از ذلت و تسلیم ما قانع نیست اما حرف قاطع مردم حسینی هیهات من الذله است.
وی در ادامه با آرزوی موفقیت برای دولت جدید گفت: امیدواریم دولت بتواند مشکلات را برطرف کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار