خبرهای داغ:

نزدیک شدن دل ها، نگاه ها و تفکرات از ارزش‌های معنوی دفاع مقدس است

شاهرود_فرماندار شهرستان شاهرود گفت: نزدیک شدن دل ها، نگاه ها، تفکرات و نگرش‌ها از ارزش‌های معنوی دفاع مقدس بود که هم در جبهه برای رزمندگان و هم در پشت جبهه در دل و نگاه مردم به وجود آمد.
کد خبر: ۹۳۶۸۳۲۲
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
نزدیک شدن دل ها، نگاه ها و تفکرات از ارزش‌های معنوی دفاع مقدس استبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: استقامت و پایداری از ارزش‌های نهادینه شده در دفاع مقدس بود که بعد از آن موجب پیروزی مردم ایران در برابر فتنه ها، ترور‌ها و جنگ‌های رسانه‌ای شد.
فرماندار شهرستان شاهرود افزود: ۳۱ شهریورماه ۵۹ رژیم بعث عراق با طرح قبلی و توان تجهیزاتی بالا در ابتدای یک جنگ نابرابر بخشی از خاک کشور را که خواسته آمریکا و نظام غرب بود به تصرف خود درآورد.
او با اشاره به اینکه رژیم بعث عراق در همان روز‌های نخستین به واسطه جنگ افزار‌هایی که نظام سلطه در اختیارش قرار داده بود خود را پیروز میدان می‌دانست، تصریح کرد: در اظهار نظر‌های اولیه آنان از ورود به تهران طی چند روز آینده پس از آغاز تجاوز خبر داده بودند که این تصور خام هرگز به وقوع نپیوست.
نزدیک شدن دل ها، نگاه ها و تفکرات از ارزش‌های معنوی دفاع مقدس استجلالی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور با موج تحریم‌ها مواجه و دسترسی به امکانات و تجهیزات نظامی بسیار سخت شده بود و این مسایل جریان جنگ را برای رزمندگان و سرداران بسیار سخت کرده بود، رزمندگان با روحیه ایثارگری و شجاعت در میدان جنگ حاضر می‌شدند و با حمایت، هدایت و پشتیبانی افراد پشت جبهه به توفیقات خوبی در همان روز‌های اول جنگ از جمله توقف حرکت سخت افزار‌های جنگی دشمن دست یافتند.
فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه هدف ما از جنگ دفاع از خاک کشورمان بود، ابراز کرد: نزدیک شدن دل ها، نگاه ها، تفکرات و نگرش‌ها از ارزش‌های معنوی دفاع مقدس بود که هم در جبهه برای رزمندگان و هم در پشت جبهه در دل و نگاه مردم به وجود آمد.
او شجاعت را یکی دیگر از ارزش‌ها و برکات دفاع مقدس خواند و اظهار کرد: ترور سردار شهید سلیمانی یکی از حرکت‌های ناشایست و خارج از عرف بود که متعاقب آن پایگاه عین الاسد از سوی رزمندگان ما مورد هدف قرار گرفت، شاید در باور خیلی از کشور‌ها این عمل غیرممکن بود، این هم نشان از همان شجاعتی است که به واسطه دفاع مقدس نصیب مردم شد و امروز کشور را در یک جایگاه بسیار ارزشمندی از اقتدار قرار داده است.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این مناسبت‌ها در تقویم کشور ثبت شده و در نکوداشت آن برنامه‌های گوناگونی اجرا می‌شود، ابراز کرد: باید این برنامه‌ها در طول سال به اشکال مختلف اجرا شود تا جوانان بیشتر با هویت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آشنا شوند.
نزدیک شدن دل ها، نگاه ها و تفکرات از ارزش‌های معنوی دفاع مقدس استجلالی با بیان اینکه باید مسوولان کمیته‌های تخصصی در این زمینه ایجاد کنند، افزود: مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید ابتدا با اعتقاد ورود پیدا کنند و سپس از تمام ظرفیت‌ها برای این اقدام ارزشمند در جهت آذین بندی و اطلاع رسانی استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار