خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به همت بسیجیان پایگاه الزهرا س. و مرکز نیکوکاری کوثر؛

رزمایش کمک‌های مومنانه در ایام ماه محرم به ارزش ۵۸۲ میلیون ریال برگزار شد

بسیجیان پایگاه الزهرا س. به همت خیرین و مرکز نیکوکاری کوثر، کمک‌های متنوعی را در قالب رزمایش مواسات، به نیازمندان تحت پوشش آن پایگاه در ماه محرم، ارائه نمودند.
کد خبر: ۹۳۶۸۲۷۲
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیجیان پایگاه مقاومت الزهرا س به همت خیرین و مرکز نیکوکاری کوثر، کمک های متنوعی را در قالب رزمایش مواسات، به نیازمندان تحت پوشش آن پایگاه در ماه محرم، ارائه نمودند.

حسین هنرمند فرمانده پایگاه الزهرا س در این باره اظهار داشت: خدمات بهداشت و درمان به خانواده های نیازمند به ارزش 20 میلیون ریال بابت هزینه دندان پزشکی، اکرام ایتام به ارزش 42 میلیون ریال گوشه ای از کمک های مومنانه بسیجیان و خیرین همزمان با شروع ماه محرم است. 
 
وی با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند پیرامون مسجدالزهرا س و آن پایگاه مقاومت، از تهیه و توزیع بیش از 130 بسته معیشتی به ارزش 230 میلیون ریال خبر داد و افزود: این بسته ها در قالب طرح حسان حسینی، بین 132 خانواده نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا، توزیع گردید. 
رزمایش کمک‌های مومنانه در ایام ماه محرم به ارزش ۵۸۲ میلیون ریال برگزار شد
 
فرمانده پایگاه مقاومت الزهرا س جهرم در ادامه بیان داشت: کمک هزینه خرید جهیزیه به 8 نو عروس کم بضاعت به ارزش 290 میلیون ریال، از دیگر کمک های مومنانه بسیجیان آن پایگاه و مرکز نیکوکاری کوثر بود، که در ایام ماه محرم به نو عروسان اهدا گردید. 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار