تاکید جانشین فرمانده کل سپاه بر تسریع واکسیناسیون کرونا در کشور

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تسریع روند واکسیناسیون برای کاهش مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۶۸۰۳۲
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛  سردار علی فدوی امروز در بازدید از مرکز تخصصی واکسیناسیون سپاه فتح در  حسینیه ثارلله یاسوج گفت؛ با شروع بیماری کرونا در کشور سپاه و بسیج در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به یاری مردم شتافتند و در حوزه های مختلف از جمله تهیه و توزیع کمک های مومنانه به آسیب دیدگان ناشی از کووید ۱۹ و دیگر اقشار نیازمند خدمات رسانی کردند .

وی افزود؛ یکی دیگر از برنامه های طرح شهید سلیمانی بیماریابی با همکاری بهداشت و درمان در قالب پایش خانه به خانه و انجام نمونه گیری بوده که در این طرح بیماران کرونایی شناسایی و یا در قرنطینه خانگی نگهداری و یا در صورت پیشرفت بیماری برای ادامه درمان به مراکز بستری منتقل می شوند.

سردار فدوی ادامه داد؛ با انجام طرح بیمار یابی در قالب طرح شهید سلیمانی بسیاری از بیمارانی که ناقل ویروس کرونا بودند شناسایی و درمان شده و در آن بازه زمانی اجرای این طرح از شیوع بیماری کرونا در کشور جلوگیری شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت؛ مشارکت سپاه و بسیج در اجرای طرح واکسیناسیون مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و درمان آن را از دیگر برنامه‌های طرح شهید سلیمانی در کشور عنوان کرد و گفت؛  مشارکت سپاه و بسیج در این طرح باعث شد ضمن تسریع در روند تامین و تزریق انواع واکسن بیماری کرونا، تعداد زیادی از جامعه هدف واکسیناسیون در کشور در کمترین زمان ممکن علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شوند.

 وی افزود؛ خدمات طرح شهید سلیمانی به مردم در سراسر کشور در ابعاد مختلف چه در حوزه کمک رسانی به آسیب دیدگان بیماری کرونا ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه و همچنین تداوم واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تا ریشه کنی این بیماری ادامه دارد.

سردار فدوی به راه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ابتلا ی مردم به این بیماری و کاهش سیر صعودی پیک پنجم در کشور اشاره کرد و گفت؛  مهمترین راهکار برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا ،رعایت شیوه نامه های بهداشتی و خودداری از سفر های غیر ضرور و شرکت نکردن در تجمعات و نرفتن به مکان های شلوغ و پر خطر است. 

جانشین فرمانده کل سپاه به مردم توصیه کرد  بیماری کرونا را جدی بگیرند و برای حفظ سلامتی خود و دیگران ضمن پرهیز از عادی انگاری این ویروس، شیوه نامه های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند. 

سردار فدوی با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا در سراسر کشور ادامه دارد ، بر تسریع روند مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و خواستار مشارکت  بیشتر مردم در امر واکسیناسیون شد.

وی تاکید کرد؛  سپاه و بسیج تا لحظه آخر در کنار مردم خواهند بود و در هر جایی که نیاز باشد با تمام توان و تجهیزات وارد میدان می شوند و به خدمات رسانی  می پردازند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات