فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع):

محوریت برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس کنگره ملی سه هزار شهید استان باشد

جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست سردار شاکرمی، فرمانده سپاه استان و با حضور مسئولان بنیاد شهید، بنیادحفظ آثار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضا، در سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۶۷۹۰۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست سردار شاکرمی، فرمانده سپاه استان و با حضور مسئولان بنیاد شهید، بنیادحفظ آثار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضا، در سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام برگزارشد.

سردار شاکرمی در این جلسه گفت: هفته دفاع مقدس دروازه ورود به کنگره ملی شهدای ایلام است و نماد برنامه های این هفته باید در شهر به شهر و روستا به روستا برافراشته شود.

وی افزود : علاوه بر این، برنامه هایی همچون اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، کمک های مؤمنانه، اعزام تیم های تخصصی پزشکی به مناطق محروم، افتتاح طرح های مسکن و آبرسانی، دیدار و سرکشی و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان بصورت ویژه و محوری در این هفته در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سردار شاکرمی تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس بهره گرفت و تلاش خواهد شد تا تمامی کارها با نام کنگره ملی شهدای فاخر ایلام برگزار شود.

فولادی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این جلسه گفت: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح ادارات و در سطح نیروهای مسلح استان تشکیل شده است.

وی افزود: کل دستگاهها ملزم به تدوین و اجرا برنامه های این هفته هستند.

وی ادامه داد : همزمان با ۳۱ شهریورماه یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با سخنرانی ویدئو کنفرانسی مقام معظم رهبری تجلیل می‌شوند که جامعه پیشکسوتان استان ایلام نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

در این جلسه مدیران ادارات و اعضا در خصوص نحوه اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی بحث و تبادل نظر شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار