معاون مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در جنوب استان تهران:

کشف 1921 رمز ارز غیر مجاز در شهرستان ری/ هوای مردم را بیشتر داشته باشیم

مدیر شرکت توزیع نیروی برق جنوب تهران، میزان فروش انرژی، تلفات و انشعاب های غیر مجاز در شهرستان ری را بسیار پائین اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۷۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

مهندس داود رحیمی معاون مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در جنوب استان تهران و مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت تقدیر از از خبرنگاران فعال شهرستان برگزار شد، به تشریح فعالیت های این شرکت در بحث خدمات اجرایی پرداخت و با اشاره به وجود 205 هزار مشترک؛ شهرستان ری را یکی از مناطق حساس و پر مشترک در استان تهران دانست. وی ادامه داد: انجام عملیات های عمرانی غالبا در حوزه وظایف شرکت های توزیع برق نیست، اما پرسنل خدوم و پرتلاش شرکت برق منطقه ری در سال گذشته با روحیه جهادی و بسیجی و احساس مسئولیت، اقدامات مهمی درخصوص تعویض خطوط شبکه و سایر پروژه ها به ارزش 97میلیارد تومان انجام دادند و امسال نیز اجرای حدود 10 میلیارد تومان پروژه در دستور کار قرار دارد. این درحالی است که در هیچ کجای کشور مناطق برق پروژه اجرا نمی کنند.

  وی میزان فروش انرژی برق درشهرستان ری را 14درصد اعلام کرد که نسبت به سایر شهرستان های استان رقم قابل توجهی است و همچنین میزان تلفات انرژی و انشعاب های   غیر مجاز در این شهرستان رابسیار ناچیز دانست که نسبت به سایر شهرستان ها اندک است. رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حذف قبض های کاغذی، از کاهش ارائه خدمات حضوری به مشترکان خبر داد و  اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا خدمات غیر حضوری افزایش یافته و 90 درصد خدمات غیر حضوری انجام میشود که 10درصد بقیه خدمات  به مشتریانی ارائه می‌شود که گوشی های اندروید ندارند و مجبور به حضور در شرکت و دریافت خدمات می شوند.

   مهندس رحیمی، رسانه ها را یکی از ابزارهای مهم در جهت هدایت افکار عمومی دانست و تصریح کرد : شرکت های تولید برق در سال های گذشته مسئولیت های خود را به خوبی انجام ندادند که این موضوع موجب بروز مشکلات زیادی در بحث توزیع برق خانگی و صنایع شد اما برخی از مردم از این موضوع آگاه نیستند و تصور می‌کنند که شرکت های توزیع برق مسئول خاموشی ها هستند که در ماه های گذشته مشکلاتی برای ما بوجود آمد. با این وجود ما تا آنجا که در توان داشتیم کمک کردیم تا از این بحران عبور کنیم.

 وی، یکی دیگر از دلایل بروز مشکلات در خدمات رسانی و توزیع برق در کشور و همچنین شهرستان ری را فعالیت دستگاههای ماینر به منظور تولید رمز ارزها عنوان کرد و گفت پارسال 1840دستگاه تولید رمز ارز غیر مجاز در شهرستان کشف شد و امسال هم 81 دستگاه ماینر در بخش حسن آباد کشف کردیم که در یک کارگاه تولید اکسیژن برای بیماران کرونایی با استفاده از  تعرفه برق صنعتی فعالیت می کرد .

رحیمی تاکید کرد: مردم ما مردم بسیار خوبی هستند بویژه اهالی ری که قبله تهران است و به خاطر وجود پربرکت حضرت عبدالعظیم(ع) انسان های متدین و متشرعی هستند و مسائل شرعی و احکام را رعایت می کنند و همین موضوع باعث شده که ما کمترین انشعابات غیر مجاز و تلفات انرژی را داشته باشیم.

معاون مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در جنوب استان تهران در پایان از افراد پرمصرف و بد مصرف و همچنین صاحبان کارگاه های تولید ارز دیجیتال خواست در این روزها که مشکل تولید برق و خاموشی ها فشارهای مضاعفی بر مردم وارد می کند،  هوای مردم راداشته باشند و و فعالیت های خود را به زمان دیگری که شرایط به ثبات برسد موکول کنند.

ارسال نظرات