حسین کلانتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد؛

هفته دولت فرصت ارزشمندی برای اطلاع رسانی خدمات نظام است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا مسئولان دستاوردهای نظام را از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند.
کد خبر: ۹۳۶۷۶۳۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛  حسین کلانتری به مناسبت هفته دولت با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

وی از حسن توجه و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان تقدیر و تشکر کرد و گفت؛ حمایت ها، تعامل و همراهی های حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی با مجموع مسئولین اجرایی موجب دلگرمی و توسعه استان می شود .

کلانتری در این دیدار که احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری،سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار ی و آذر صفایی نیا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری حضور داشتند با بیان اینکه ،دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب هستند اظهار داشت؛  هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا مسئولان دستاوردهای نظام را از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند.

استاندار به برخی اقدامات مهم در حوزه های مختلف از جمله عمرانی در استان اشاره کرد و گفت؛  همه باید در دست هم دهیم و برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کرده و با برداری و همدلی برای رفع مشکلات مردم گام برداریم. 

کلانتری بیان کرد : وظیفه خود می دانیم از همه هدایت ها و زحمات و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود؛ شما خواسته های مردم را بیان کرده و پیگیری می کنید و دستگاه های اجرایی هم با احساس مسئولیت و با تلاش مسائل را مدیریت و به دنبال رفع آنها هستند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر ،به همه دولتمردان، کارکنان دولت و همه خدمت گزاران نظام خداقوت گفت. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی با بیان اینکه، نظام مقدس جمهوری اسلامی با این شعار که اسلام می تواند امور مردم را هدایت کند تا به سعادت کامل برسد افزود؛ با اینکه دشمنان تلاش کردند تا نظام و انقلاب اسلامی را زمین گیر کنند اما با همه این تلاش  ها روز به روز نظام قویتر و موفق تر عمل کرده است.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد؛ همه خدمات انجام گرفته شده ، ره آورد و دستاوردهای به دست آمده متعلق به نظام است و ضرورت دارد بازگو شوند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات