خبرهای داغ:

دستگیری عامل قتل جوان ۳۷ ساله در شاهرود

شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل جنایت خونین بامداد گذشته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۵۸۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
دستگیری عامل قتل جوان ۳۷ ساله در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی کریمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری قاتل جوان که فردی ۳۷ ساله را با ضربه چاقو در شاهرود به قتل رسانده بود، خبر داد.
او بیان کرد: بامداد گذشته یک مورد چاقوخوردگی در یکی از محلات شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که عوامل کلانتری ۱۱ آزادی در معیت عوامل اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: پس از حضور مأموران پلیس در محل مشخص شد که فردی ۳۷ ساله ساعتی قبل توسط فردی ناشناس با چاقو مضروب شده که با توجه به انتقال نیافتن وی به مراکز درمانی و خونریزی داخلی فوت شده است.
کریمی به اعزام کارآگاهان پلیس آگاهی به صحنه اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که فردی معتاد اهل و ساکن استان گلستان برای اسکان شبانه به یک خانه کارگری مراجعه کرده که مقتول از ورود وی به منزل با توجه به حضور خانواده‌اش جلوگیری به عمل آورده است.
او ادامه داد: پس از ایجاد مشاجره لفظی بین دو طرف، فرد ضارب با یک قبضه چاقو ضربه‌ای را به پهلوی مقتول وارد کرد و از محل متواری شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از آغاز تحقیقات گسترده برای شناسایی قاتل خبر داد و گفت: با توجه به مجهول‌المکان بودن قاتل با کسب مشخصات ظاهری چندین محل مورد بازرسی قرار گرفت که درنهایت مشخص شد قاتل پیش از حضور در صحنه قتل، به منزل کارگری دیگری مراجعه کرده که توسط یکی از افراد حاضر به‌صورت نسبی مورد شناسایی قرار گرفت.
کریمی از اقدامات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی در راستای شناسایی و دستگیری قاتل متواری خبر داد و اضافه کرد: هویت اصلی قاتل شناسایی و تصاویر وی اخذ شد و در اختیار اکیپ‌های ویژه دستگیری قرار گرفت.
او از استقرار واحد‌های عملیاتی پلیس در محور‌های مواصلاتی و سطح شهر و استفاده از توان حداکثری منابع انسانی سخن گفت و بیان کرد: در نهایت قاتل ۳۰ ساله در خروجی شهر زمانی که قصد عزیمت به استان گلستان را داشت، در کمتر از ۱۰ ساعت از وقوع جرم دستگیر و آلت قتاله نیز از دست وی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به اعتراف متهم به قتل جوان ۳۷ ساله اشاره و خاطرنشان کرد: اعتیاد را می‌توان اصلی‌ترین عامل در وقوع این جنایت خونین دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار