فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در دیدار با پیشکسوتان بیجار عنوان کرد.

پیشکسوتان دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تجارب هستند

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عصر روز گذشته در دیدار با جمعی از پیشکسوتان سپاه بیجار گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه سپاه و کوله باری از گنجینه‌های ارزشمند تجارب هستند.
کد خبر: ۹۳۶۷۴۸۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیجار در این دیدار که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات سپاه بیجار برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تاسی از امام حسین (ع) به قیام علیه ظلم و استکبار پرداختند.

وی افزود: وجود بازنشستگان سپاه را که یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند مایه افتاخار مجموعه سپاه است و شما مجاهدان دیروز ومدافعان امروز چنان ضربه مهلکی بر بدنه دشمن وارد کرید که امروز روحیه دفاعی در برابر ایران اسلامی به خود گرفته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیشکسوتان بهترین الگو‌های ایستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آینده هستند و امروز جوانان و نوجوانان ایرانی باید پیشکسوتان را الگوی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قرار دهند تا با تمام توان رو به جلو حرکت کرده و زمینه پیشرفت کشور در تمام ابعاد فراهم شود.

سردار حسینی ادامه داد: اگر ما تجربیات هشت سال دفاع مقدس و آن ایثار و گذشت‌ها را ملاک قرار دهیم از موانع و مشکلات امروز که دشمن برای ما پهن کرده نیز به‌راحتی عبور خواهیم کرد چرا که امروزه دارای ظرفیت و تجربه زیادی هستیم.

وی عنوان کرد:نیرو‌های جوان سپاه باید از دانش و تجربه پیشکسوتان دفاع مقدس بیشتر بهره‌برداری کنند، چرا که پیشکسوتان دفاع مقدس در انتقال آرمان‌های انقلاب بسیار موثر هستند.

در ادامه این دیدار پیشکسوتان حاضر در جلسه به بیان مشکلات خود پرداختند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات