خبرهای داغ:

خادم الشهدا دامغان با فرمانده سپاه این شهر دیدار کردند

به مناسبت ایام ماه محرم، خواهران وبرادران خادم الشهدا دامغان با فرمانده سپاه این شهر دیدار وگفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۸۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، خواهران و برادران خادم الشهدا دامغان با فرمانده سپاه پاسداران این شهرستان در محل دفتر فرماندهی سپاه به مناسبت ایام ماه محرم دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدار که معاونت اردویی وگردشگری ناحیه، خوهران وبرادران خادم الشهدا شهرستان دامغان حضور داشتند حسین صدقی معاونت اردویی و گردشگری ناحیه ومسئول رسانه خواهران وبرادران گزارش و فعالیت های انجام شده کمیته خادم الشهدا شهرستان را ارائه دادند.

در ادامه سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سوگواری شهادت امام حسین (ع) و تقدیراز خادمین شهدا، فرهنگ ایثاروشهادت را به عنوان شاخصه اصلی والگوی تمام عیار در زندگی بیان کردند.

محمد حسین تقی پور اظهارکرد: خادمین شهدا در این مسیر خطیر با خدا معامله و با تمسک جستن از شهدا مسیر زندگی خودرا مشخص می کنند.

تقی پور با اشاره به اینکه برنامه‌های شهدایی از لحاظ معنوی واجتماعی در جامعه می تواند تاثیر گذارباشد تصریح کرد: شما خادمین شهدا با اخلاق، رفتار، کردار وبرنامه های خود می توانید یک ارزش و هنجار را رقم بزنید و با عمل خود حرکات دشمن را خنثی کنید.

فرمانده سپاه دامغان استقامت و صبر را ازبارزترین ویژگی های خادم الشهدابرشمرد وبیان کرد: ترویج فرهنگ وشهادت به منزله زنده کردن تفکر شهادت در جامعه می باشد.

تقی پور گفت: از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت کمک بگیرید تا جوانان ونوجوانان با این فرهنگ غنی وارزشمند انس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار