جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

کنگره 3535 شهید زنجان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود

زنجان _ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان، گفت :کنگره 3535 شهید زنجان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۶۹۶۸
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ، اظهار داشت : برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های مختلفی اعم از یادواره شهدا،دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان برگزار شده است.
 
کنگره 3535 شهید زنجان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود

سرهنگ طهماسبی تصریح کرد : با تلاش فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مقدمات برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان انجام شده است و ۲۲ کمیته در این زمینه تشکیل و مسئولان ادارات رئیس این کمیته‌ها محسوب می‌شوند.


جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه زمان دقیق برگزاری اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان معلوم نیست، عنوان کرد : زمان برگزاری اجلاسیه توسط شورای سیاستگذاری تصمیم‌گیری می شود.

طهماسبی با بیان اینکه کارهای اجتماعی خوبی به مناسبت برگزاری کنگره شهدا از جمله اهدای جهیزیه به نوعروسان، ساخت خانه محرومان و پروژه‌های آبرسانی انجام شده است، افزود: توزیع غذا، کمک مومنانه و توزیع تبلت برای دانش‌آموزان نیز به نام شهدا انجام می‌شود.
 
سرهنگ طهماسبی با اشاره به ضرورت جریان سازی و تولید محتوای رسانه‌ای در خصوص شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به عنوان برجسته‌ترین رویداد در استان برگزار می‌شود و عموم مردم از طریق فعالیت رسانه‌ای  باید نسبت به این موضوع آگاه باشند.
 
وی ادامه داد : برگزاری ختم قرآن، زیارت عاشورا، نذر صلوات، توزیع غذا، اهدای بسته‌های بهداشتی، اهدای لوح تقدیر به خانواده‌های شهدا، بازسازی مزار شهدا، برگزاری حلقه‌های تربیتی، فعال سازی گروه‌های جهادی، اعطای تسهیلات ازدواج از جمله برنامه‌های اجرا شده به مناسبت کنگره است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) در پایان با اشاره به دیگر برنامه ها و اقدامات گنگره 3535 شهید زنجان، خاطرنشان کرد :اهدای خون، برگزاری شیفت ایثار، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات علمی، فرهنگی و هنری، ساخت یادمان‌ها و المان‌ها، تالیف و چاپ کتاب، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و ایجاد فرصت جدید شغلی و پخت و اهدای نان صلواتی از دیگر اقدامات در راستای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار