بیش از ۱۷ هزار دز واکسن کرونا در دهلران به جامعه هدف تزریق شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۱۱۳ دز واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف و واجدان شرایط براساس گروه‌های سنی اعلام شده تزریق شده است.
کد خبر: ۹۳۶۶۷۷۲
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید عسگری در نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دهلران اظهار داشت: از ۱۹ هزار و ۴۶۴ دز واکسن دریافت شده در این شهرستان ۱۷ هزار و ۱۱۳ دز آن به جامعه هدف و واجدان شرایط بر اساس گروه های سنی اعلام شده تزریق شده است.

به گفته وی، تا کنون بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ مورد نمونه گیری در سطح شهرستان مرزی دهلران انجام شده که از این میزان تعداد چهار هزار و ۴۴۱ نفر آنها مثبت بوده است.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه تعداد بستری های بیمارستان ۴۸ نفر است، بیان کرد: تا کنون در این شهرستان ۸۸ نفر بر اثر کرونا فوت شده اند.

عسگری از منع تردد تا پنجم شهریور در مسیرهای رفت و برگشت به این شهرستان خبرداد و گفت: تا کنون بیش از سه هزار خودرو در مسیرهای رفت و برگشت به شهرستان عودت داده شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران هم در این نشست گفت: ۶ مرکز در شهرهای دهلران ، میمه ، پهله ، بیشه دراز ، موسیان و دشت عباس کار واکسیناسیون را با خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر دستگاه ها از جمله هلال احمر و سپاه انجام می دهند.

دکتر عبدالصاحب شریفی افزود: از آغاز موج پنجم کرونا در این شهرستان تاکنون ۳۳۳ نفر در بیمارستان های این شهرستان بستری شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز گفت: در طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان دهلران ۶ هزار و ۷۳۷ مورد تست پی سی آر انجام و ۲ هزار و ۴۲۲ مورد مثبت شناسایی شده است.

سرهنگ علی آبدونی از انجام هفت هزار و ۵۸۰ رپیدتست در این مدت خبرداد و افزود:در این مرحله نیز ۸۰۸مورد مثبت شناسایی و در مجموع بیش از ۹۹ درصد جمعیت تحت پوشش مراحل غربالگری را انجام داده اند.

شهرستان گرمسیری دهلران در مجاورت استان خوزستان و در ۲۲۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد، این شهرستان هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار