پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت روز جهانی مسجد

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی فرا رسیدن 30 مرداد ماه ، روز جهانی مسجد را تبریک گفت .
کد خبر: ۹۳۶۶۲۹۰
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبر گزاری بسیج زنجان ؛متن پیام به شرح زیر است :

پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت روز جهانی مسجد

مسجد کانون موثری است که نه تنها نقش خود را به عنوان یک نهاد موفق اجتماعی در طول حیات ارزشمند خویش به خوبی ایفا نموده بلکه به صورت فردی نیز زمینه تمسک و بهره مندی از رفتارهای اجتماعی، شخصی و خانوادگی و همچنین سبک و سیاق زندگی معنوی و اسلامی در این امور را از طریق مبلغان، روحانیون و عالمان وارسته دینی در قالب سخنرانی، وعظ و خطابه در منابر مساجد که یکی از عناصر و اجزای مهم مساجد در انتقال پیام محسوب میشود، فراهم کرده است.

مسجد پایگاه انسجام و یکپارچگی مسلمانان است و نماز جماعت و تشکیل صفوف به هم فشرده نمازگزاران به خوبی بیانگر هماهنگی و انسجامی است که حضور در مسجد فراهم می آورد.

این گنجینه ارزشمند و غنی علاوه بر اینکه مکانی برای تزکیه نفس بوده،منبعی مهم برای دانش افزایی و علم اندوزی است و این مکان عبادی علمی را باید ارج نهاد و گوهرهای ناب آن را شناخت و برای شناسایی  مشکلات جوانان و رفع آنان و پاسخگویی به نیازها و برطرف کردن ناهنجاریهای اخلاقی و رفتاری به خوبی از این ظرفیت بهره جست.

اینجانب ضمن گرامیداشت 30 مرداد روز جهانی مساجد، این روز را به تمام مسلمانان جهان، ملت شریف ایران،  و به ویژه فعالان مساجد تبریک گفته و رشد جایگاه و کارکرد بیش از پیش مساجد در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم.

 

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

ارسال نظرات