خبرهای داغ:

طبخ و توزیع 625 پرس غذای گرم به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) در سرخه

همزمان با دهه اول محرم 625 پرس غذای گرم به همت گروه جهادی پایگاه حضرت زینب (س) سرخه در سطح شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۶۱۸۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم مراسم عزاداری و توزیع نذورات در شهرستان سرخه همچون جای جای ایران اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می گیرد.

توزیع نذورات و غذای گرم در سطح کلیه پایگاه های بسیج و مساجد شهرستان با هدف دستگیری از نیازمندان و عشق به امام حسین (ع) انجام می گیرد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) در حاشیه این اقدام خیرخواهانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا و جلوگیری از تجمعات، مقرر شده بود با کمک و مشارکت گروه‌های جهادی بسیج موضوع توزیع نذورات بصورت بسته‌بندی در محله های شهرستان صورت پذیرد.

او افزود: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی مردم شهرستان سرخه به همت خیرین بزرگوار، میهمان سفره کرم و اطعام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شدند.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) در ادامه اضافه کرد: خیرین و مردم متدین شهرستان سرخه با همه خوبی‌ها و همت بلندی که در عرصه‌های مختلف دارند، در برپایی مراسمات مختلف مذهبی و عرض ارادت به حضرت امیرالمومنین(ع) و اولاد طاهرینش، فوق‌العاده خاص و مثال‌زدنی هستند.

فیض با بیلان اینکه بسیجیان پایگاه حضرت زینی (س) نیز در این اقدام همدلانه حضور پررنگی داشتند، گفت: ۶۲۵ پرس غذای گرم به همت گروه جهادی پایگاه به نذر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) طبخ و بین عزاداران و نیازمندان توزیع شد.

او خاطرنشان کرد: همه مراحل انجام کار با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار