فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد؛

شهدا با نثار خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید و گفت؛ شهدا با نثار خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند .
کد خبر: ۹۳۶۵۹۶۱
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛  سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان در یادواره شهدای روستاهای صالحان ودروهان بخش کبکیان ضمن گرامیداشت ایام محرم و تسلیت شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش گفت؛ شهدای ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در برابر استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام قد علم کردند تا امروز ما در امنیت و آرامش باشیم. 

وی با اشاره به اینکه در طول دوران هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاد گفت؛ این مهم جز با توکل بر خدا و جانفشانی رزمندگان اسلام میسر نبود.

 سردار حکمتیان ابراز داشت؛  با شروع جنگ تحمیلی بسیاری از جوانان غیور استان کهگیلویه و بویراحمد از دل روستاها برخاستند و عازم جبهه‌ها ی نبرد حق علیه باطل شدند و امروز تمثال مبارک آنها در هر کوی و برزنی نصب شده و با دیدن آنها احساس آرامش ،امنیت و افتخار می کنیم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد در ادامه به فلسفه  قیام عاشورا اشاره کرد و گفت؛ امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش در عاشورا درس آزادگی و ایثار و تسلیم نشدن در برابر ظلم را به انسان های عالم آموختند. 

وی زنده نگه داشتن واقعه عاشورا و بیان وقایع شگفت انگیز از صحنه های مختلف این رویداد بزرگ را برای نسل های حال و آینده ضروری برشمرد و افزود؛ ما به زنده نگه داشتن قیام عاشورا نیاز داریم زیرا سراسر درس اخلاق ،معرفت و خداشناسی است.

سردار حکمتیان در ادامه به مشکلات اقتصادی و فشار حداکثری دشمنان به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت؛ دشمنی استکبار با ملت بزرگ ایران  در طول ۴۲ سال بر هیچکس پوشیده نیست .

فرمانده تیپ ۴۸فتح ابراز داشت: خوشبختانه انقلاب اسلامی با داشتن مردمی بصیر،آگاه،  ولایتمدار و همیشه در صحنه، تاکنون توطئه های دشمنان را ناکام گذاشته است .

وی افزود؛ مردم رهبری نظام را دوست دارند و در هر موقعی که نیاز بوده است به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیگ گفته و پاسدار آرمان ها و ارزشهای انقلاب هستند.

روستای صالحان در دوران دفاع مقدس پنج شهید و روستای دروهان سه شهید تقدیم نظام و انقلاب کررده اند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات