امام جمعه ایلام:

آزادگان الگوهای ایستادگی، مقاومت، ایثار و گذشت در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آزادگان الگوهای ایستادگی، مقاومت، ایثار و گذشت در کشور هستند و حماسی آفرینی این عزیزان باید به نسل های بعد منتقل شود.
کد خبر: ۹۳۶۵۷۷۲
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

آزادگان الگوهای ایستادگی، مقاومت، ایثار و گذشت در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان درس آموزان صبر ، ایستادگی و مقاومت هستند و مردم انقلابی ایران هیچگاه ایثار، جانفشانی و پایمردی آنان را از یاد نخواهد برد.

  وی افزود: ایثار، از خودگذشتگی و پایمردی آزادگان وطن در دوران دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ غنی در جامعه نهادینه شود. 

امام جمعه ایلام آزادگان را سند افتخار انقلاب و نمونه واقعی جبهه مقاومت ذکر کرد و افزود: این عزیزان با وجود اینکه در بند بودند، اما آزادانه زندگی کردند. 

حجت‌الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه آزادگان، آموزگاران صبر و مقاومت در جامعه هستند، افزود: این عزیزان در راه شرافت ‌و عزت کشور با قدرت حرکت کردند و در نهایت پیروز شدند.  

وی در ادامه با تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر ، هدف و فلسفه قیام امام حسین(ع) را ترویج این فریضه در جامعه عنوان کرد و یادآور شد: تذکر زبانی افراد برای دور شدن جامعه از گناه و رسیدن به معروفات است.  

در پایان این آیین به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن عزیزمان ، از آزادگان سرافراز به رسم یادبود با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات