تخصیص ۷۰ درصدی اعتبارات عمرانی لرستان

استاندار لرستان گفت: حدود ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۹۳۶۵۰۹۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز یکشنبه در حاشیه پنجمین جلسه ویدئو کنفرانس شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سال جاری اظهار داشت: در این جلسه تاکید بر هرچه سریع‌تر انجام شدن مبادله موافقتنامه اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۰ مطرح شد و مقرر شد تمامی دستگاه‌ها تا پایان مرداد ماه نسبت به این موضوع با سازمان مدیریت و برنامه ریزی هماهنگی کنند تا بتوانند به سرعت منابع مالی را جذب کنند.

وی افزود: در این جلسه موضوع تعیین کاربری زمین در تعدادی از طرح‌های تولیدی مطرح شد که برای شش طرح تولیدی زمین مورد نیاز تعیین و ۶ ماه به آنها فرصت داده شد که کار اجرایی را آغاز و در غیر این صورت این مصوبه پس از گذشت زمان مورد نظر لغو خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۰ و اعلام آنها در بخش اسناد به دستگاه‌های اجرایی استان گفت: لازم است دستگاه‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به برنامه ریزی و جذب اعتبارات اقدام کنند.

خادمی در خصوص اعتبارات استانی تصریح کرد: در این زمینه ردیف اعتبارات و اعتبارات مصوب کاملاً مشخص است و حدود ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان تخصیص داده شده، با اینکه هنوز در نقدینگی مشکل وجود دارد اما از نظر تخصیص اسناد وضعیت استان مناسب است و لرستان رشد مطلوبی در بین استان‌های کشور در زمینه اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۰ داشته است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار