پیشرفت ۹۰ درصدی باغ موزه دفاع مقدس لرستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به صرف هزینه ۱۷ میلیارد و نیم برای پروژه باغ موزه دفاع مقدس، از تخصیص ۷ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۱۶۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محسن رشیدی امروز در مراسم تجلیل از تعدادی از خبرنگارهای لرستان، ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاری کاری دلی همراه با ذوق و استعداد است که حاصل آن خبری جهت آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به عموم است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت کار رسانه گاهی موثرتر از چندین موشک است، اما برخی مواقع در تبادل اخبار مصلحت‌اندیشی‌هایی صورت می‌گیرد که پسندیده نیست و باید واقعیت‌ها و مطالبه‌گری‌ها بازگو شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، بیداری جامعه و آگاهی‌بخشی نسبت به مسائل مختلف را مهمترین رسالت یک خبرنگار برشمرد و افزود: به دنبال این آگاهی‌بخشی تحول و تغییری ایجاد می‌شود.

رشیدی بیان داشت: انعکاس دغدغه‌ها و مطالبات مردمی دیگر رسالت اصحاب رسانه است که می‌تواند با بیان واقعیت‌ها و مطالبه‌گری از مسوولان یک جریان خبری را ایجاد کند.

وی با اشاره به صرف هزینه ۱۷ میلیارد و نیم برای پروژه باغ موزه دفاع مقدس، از تخصیص ۷ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل مجموعه خبر داد و گفت: در حال حاضر باغ موزه با ۶ هزار متر زیربنا به مرحله نازک‌کاری رسیده و دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار