خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بویین زهرا؛

خبرنگاران روایتگر تاریخ و تبیین کننده واقعیات هستند

سرهنگ مهرعلیا گفت: خبرنگاران روایتگران تاریخ هستند که بسیاری از حوادث را بر بستر تاریخ جاری می سازند، که با تبیین حقایق می توانند در جهت خدمت به مردم و انقلاب به فعالیت خویش ادامه دهند.
کد خبر: ۹۳۶۴۱۴۹
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ظهر امروز فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بویین زهرا به همراه حجت الاسلام پنجی مسوول نمایندگی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بویین زهرا و مرتضی امیری نژاد مسوول روابط عمومی سپاه شهرستان بویین زهرا از مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین بازدید و با خبرنگاران این مجموعه انقلابی دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار مهرعلیا ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت ایام محرم گفت: خبرنگاران پیام رسانان انقلاب در حوزه های مختلف سیاسی، فر هنگی و نظامی و زبان گویای مردم هستند. در هر نهضت و انقلابی برای رسیدن به آرمان های آن نهضت باید جنگید و از سرمایه های مادی گذشت.

وی گفت: برای رسیدن به آرمان خویش ابا عبدالله از زندگی و اهل بیتش گذشت و کاری که حضرت زینب س انجام داد و بسیار اثر بخش و تاثیر گذار بود که با تبلیغات خاندان اموی در تاریخ گم می شد. حضرت زینب کاری کردند که امروز پس از ۱۴۰۰سال دلها پر از عشق به ابا عبدالله است. این رسالت شما برای انقلاب است تا حقایق را برای مردم بیان کنید.

فرمانده سپاه ناحیه بویین زهرا در ادامه اظهار داشت: خبرنگاران روایتگران تاریخ هستند که بسیاری از حوادث را بر بستر تاریخ جاری می سازند، با روشنگری و تبیین حقایق می توانید در جهت خدمت به مردم و انقلاب به فعالیت خویش ادامه دهید.

وی در پایان گفت: عقیله بنی هاشم پیرز سربلند جنگ نرم در عاشورا بودند به طوری که در طول تاریخ این روابت هنوز طنین انداز است و عاشقان اباعبدالله همان انسانهای آزاده هستند که ارادت خود را به اهل بیت نشان می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها