خبرهای داغ:

راه‌اندازی دومین مرکز واکسیناسیون کرونا توسط بسیج جامعه پزشکی در شاهرود

شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از راه‌اندازی دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در این شهرستان به همت بسیج جامعه پزشکی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۰۲۰
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم در حاشیه از بازدید دومین مرکز واکسیناسیون کرونا شهرستان با تشکر از تلاش های انجام شده و تقدیر از پرسنل جهادی، با بیان اینکه در حال حاضر در پیک پنج کرونا هستیم و وضع شرق استان سمنان بحرانی است، اظهار کرد: در راستای کمک به کادر درمان و مقابله با این ویروس منحوس، دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در این شهرستان به همت بسیج جامعه پزشکی راه‌اندازی شد.
او افزود: در این مرکز که با همکاری شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود راه‌اندازی شده است، ۲۰ بسیجی و یک پرستار و پزشک در دو نوبت صبح و عصر در امر واکسیناسیون گروه‌های هدف فعالیت می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از عموم مردم خواست برای کمک به کادر درمان، پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و رعایت کنند.
خوش‌قدم با تأکید بر همراهی بسیج و سپاه با کادر درمان در راستای مقابله با کرونا، گفت: در مدت شیوع کرونا، تمام ظرفیت‌های بسیج و سپاه در خدمت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است و در قالب قرارگاه شهید سلیمانی هماهنگی خوبی در این شهرستان در راستای خدمت به مردم در مقابله با کرونا انجام شد.
به گزارش بسیج؛ دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شرق استان سمنان هم‌اکنون در راستای تزریق واکسن به فرهنگیان شهرستان شاهرود خدمت‌رسانی می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار