خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به همت کانون بسیج رسانه ناحیه ممسنی انجام شد:

تجلیل از خبرنگاران و مدیران رسانه‌های مکتوب و مجازی شهرستان

سپاه ناحیه ممسنی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌های مکتوب و مجازی این شهرستان تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۶۳۸۶۲
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی، نشست صمیمی و آئین تجلیل از خبرنگاران عرصه رسانه ای شهرستان به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای عرصه رسانه ،با حضور فرمانده سپاه ناحیه ممسنی برگزار گردید.

این نشست که به همت کانون بسیج رسانه شهرستان و با مشارکت ۳۰ نفر از مدیران رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان، سردبیران رسانه ها، عکاسان خبری، خبرنگاران، پیشکسوتان عرصه رسانه، روزنامه نگاران و فعالان فضای مجازی ممسنی، برگزار شد.

در ابتدای این نشست یداله صادقی، مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ممسنی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه، اظهار داشت: این نشست صمیمی، با هدف ایجاد بستری مناسب به منظور انس و الفت فعالان رسانه و ایجاد وحدت قلوب بین خبرنگاران، تشکیل گردیده است.

مسئول کانون بسیج رسانه، با اشاره به نقش اثرگزار خبرنگاران و فعالان رسانه در حل مشکلات شهرستان، گفت: در مسئله کرونا، خبرنگاران در جهت آگاهی بخشی به مردم، سنگ تمام گذاشتند و حقا و انصافا خوش درخشیدند و لازم است بنده مراتب تقدیر و تشکر خود را از این عزیزان زحمت کش، اعلام نمایم.

در ادامه این نشست، تعدادی از خبرنگاران شهرستان ممسنی، به نمایندگی از فعالان رسانه به بیان مشکلات و دغدغه های حوزه کاری خود پرداختند که مواردی از جمله تشکیل خانه مطبوعات، آموزش خبرنگاری، ارتباط رسانه ها با مسئولین، نقد و مطالبه گری، مورد بحث قرار گرفت و در زمینه مسائل و مشکلات مبتلابه شهرستان، تبادل نظر و هم اندیشی شد.

در ادامه این مراسم، سرهنگ حیاتی؛ فرمانده سپاه ناحیه ممسنی، روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی شهرستان تبریک گفت و سپس ضمن اشاره به ایثارگری خبرنگاران در روزهای ماندگار دوران دفاع مقدس؛ یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی و آنان را چراغ هدایت و صراط مستقیم برای مسیر فعالیت رسانه‌ای عنوان کرد.
وی اضافه کرد: خبرنگاران دلسوزانه و با نیت خالص در مسیر نظام، به انجام فعالیت خبری و اطلاع رسانی مشغول هستند که موجب امید و نشاط در جامعه و دلگرمی مردم به نظام است.

به گزارش بسیج، در این مراسم به دلیل شرایط کرونایی، در فضای باز و با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برگزار شد،  از ۳۰ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان ممسنی با اهدای لوح سپاس و تمثال مبارک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار