خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه بدون سنگر نبوده است

کبودراهنگ-امام جمعه کبودراهنگ گفت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه بدون سنگر نبوده و نیست.
کد خبر: ۹۳۶۳۳۷۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه بدون سنگر نبوده استبه گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان کبودراهنگ با همراهی نمایندگان و مسئولان کمیته‌ها و تعدادی از کارشناسان با حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ دیدار کردند.

امام جمعه کبودراهنگ در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات جبهه فرهنگی انقلاب در شهرستان کبودراهنگ اعلام رضایتمندی خود را از عملکرد این جبهه اعلام و بیان کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه بدون سنگر نبوده و نیست.

حجت الاسلام نقی باقری افزود: فعالان فرهنگی جبهه انقلاب در عرصه‌های فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند و باید در این مسیر، به نوجوانان، جوانان و حتی نونهالان با برنامه‌ریزی و ظرفیت‌های لازم جبهه توجه ویژه شود.

عباس فرجی فرمانده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کبودراهنگ از حمایت‌های بی‌دریغ امام جمعه تقدیر کرد و گفت: جبهه فرهنگی انقلاب به فرمان رهبری برای همکاری با امام جمعه لبیک گفته و شناسایی و شناساندن و توانمند کردن مجموعه‌های فرهنگی از اولویت‌های کاری ما است که در این راستا از کمک، تعامل و رهنمودهای ایشان بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار