خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)؛

خبرنگاران با قلم های ماندگار، روایتگران تاریخ هستند

حجت الاسلام علی معبودی به مناسبت روز خبرنگار در دیدار مجازی با خبرنگاران گفت: قلم خبرنگاران جریان ساز تاریخ است و حماسه های ماندگار را ثبت می کنند.
کد خبر: ۹۳۶۳۳۱۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در دیدار مجازی با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران نقطه اتکا مردم در پیام رسانی و آگاهی بخشی بوده و به عنوان افسران جنگ نرم در حال نبرد تمام عیار هستند که سخت تر از جنگ نظامی هستند. امروز جنگ اطلاعاتی و اراده هاست که از طریق این حوزه رقیب و دشمنان می خواهند مقاصد خودشان را تحمیل کنند.

وی افزود: اخباری که در سراسر دنیا مخابره می شود هزاران چشم بینا و گویای مردم به این موضوع دوخته شده است، خبرنگاران همواره جریان ساز بودند و روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار است. در کشور ما خبرنگاران حلقه اتصال بین مردم و مسئولان هستند.

حجت الاسلام معبودی افزود: رسانه ها رسالت مهم خبر را برعهده دارند که مسیر تاریخ را روایت می کنند و حماسه های ماندگاری را  رقم می زنند. امانتداری و نشر اخبار از شاخصه مهم این قشر زحمت کش و کم ادعا بوده تا در جهت رضایت خدای متعال قلم بزنند. خدا در قرآن کریم به قلم سوگند یاد می کند و این سعادت بزرگ و امانت مقدس را خدا در اختیار شما خبرنگاران قرار داده است. این روز را به شما عزیزان و افسران جنگ نرم تبریک عرض می کنم و برای شما آرزوی بهترین روزهای پیش رو را دارم.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها