خبرهای داغ:

کاهش نارضایتی و دغدغه مردم تلاش مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های خدمت رسان است

شاهرود_جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود گفت:باید نارضایتی مردم را در این ستاد و شورا تکلیف خود بدانیم و نظارت دستگاه قضا باشد و ما هم تلاش داریم تا دغدغه‌های مردم کمتر شود.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۸۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
کاهش نارضایتی و دغدغه مردم تلاش مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های خدمت رسان استبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با تاکید بر استفاده از نخبگان و تشکیل کارگروه‌های پژوهشی و تحلیلی با استفاده از دانشگاهیان و شناسایی معضلات اجتماعی و ارائه راهکار‌های مقابله با آن در این دو ستاد و شورا، افزود: در حوزه فرهنگ معمولاً شاخص‌ها کیفی و البته شاخص کمی وجود دارد که باید پیگیری شود و گزارشی از کاری که در سال قبل داشتیم در جلسات ارائه دهیم.
او با تاکید بر رعایت محدودیت‌های کرونایی در ماه محرم، گفت: باید مراسمات در راستای درس‌ها و عبرت‌های محرم و عاشورا باشد تا فرصتی برای جوانان فراهم شود که بهره ببرند.
جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با استفاده از فضای مدارس و دانشگاه‌ها برای برپایی عزاداری دهه اول ماه محرم، ادامه داد: این اقدام فرصت خوبی است که در این شورا و ستاد هماهنگی کنیم و این مکان‌ها در جهت ترغیب دانش آموزان و دانشجویان به عزاداری حسینی استفاده شود.
جلالی با بیان اینکه پاسخ گویی به مطالبات مردم باید با جدیت دنبال شود، افزود: در مجموعه فرمانداری شهرستان این موضوع دنبال می‌شود و با حضور میدانی بصورت هفتگی در سطح روستا‌ها و شهرستان و حضور دستگاه‌های عمومی و ارائه دهنده خدمات این مهم انجام می‌گردد.
او تصریح کرد: باید در این جلسات تکالیف برای دستگاه‌ها داشته باشیم و نارضایتی مردم را در این ستاد و شورا تکلیف خود بدانیم و نظارت دستگاه قضا باشد و ما هم داریم تا دغدغه‌های مردم کمتر شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار