خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف ۱۴ تن مرغ فاقد مجوز در ملایر

ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۴ تن مرغ زنده فاقد مجوز قانونی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۴۱۳
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کشف ۱۴ تن مرغ فاقد مجوز در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی جوزان شهرستان ملایر، حین گشت‌زنی ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان به پنج دستگاه کامیونت مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها،  ۱۴ تن مرغ زنده فاقد مجوز قانونی که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و پنج متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه با هماهنگی اداره صمت، این مرغ‌ها برای توزیع در سطح شهرستان به کشتارگاه تحویل شدند، گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاق فرآورده‌های دامی و طیور با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار دارد.

*کشف ۱۱۰ رأس دام فاقد مجوز در ملایر

وی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی جوزان شهرستان ملایر حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله متوقف می‌کنند.

سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۱۰ رأس گوسفند بدون مجوز قانونی که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی گفت: برخورد قانونی با هر گونه اقلام و یا احشام فاقد مجوز قانونی یا قاچاق به منظور نیل به آرامش و ثبات اقتصادی بازار، تشدید خواهد شد.

*دستگیری ۴ سارق و کشف ۷ فقره سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان داشت: با اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان ملایر، با انجام کار اطلاعاتی دقیق مخفیگاه چهار سارق شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی در عملیات‌های ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده، دو سارق داخل خودرو، یک سارق اماکن خصوصی و یک نفر هم سارق سیم برق بودند که در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی لوازم و وسایل داخل خودرو، ترانس برق و درب فلزی مسروقه به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سلگی بیان کرد: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی، به هفت فقره سرقت اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: اجرای متناوب و ضربتی طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط مورد نظر پلیس به منظور افزایش ضریب امنیت شهروندان در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

*کشف مواد شوینده غیر بهداشتی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد غیر بهداشتی توسط فردی به وسیله یک دستگاه خودرو در شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان متهم را شناسایی و این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: با همکاری ماموران اداره بهداشت در بازرسی از این خودرو، ۷۵۰ کیلوگرم مواد غیر بهداشتی شستشوی البسه که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی تحویل شد.

سلگی در خاتمه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر نوع رفتار مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار