خبرهای داغ:

از برپایی طرح هر خانه یک پرچم تا غبارروبی مسجد و پایگاه در روستا مومن آباد در سرخه

همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه هرخانه یک پرچم همراه غبارروبی پایگاه و مسجد الزهرا (س) به همت بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۶۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه ولایت و کرامت و نزدیک شدن به عید ولایت مسلمین جهان برنامه های متنوعی همچون آذین بندی، مداحی، جشن و شادی در جای جای کشور برگزار می شود.

خواهران بسیجی و گروه های جهادی  پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد نیز با هدف بزرگداشت عیدالله مسلمانان با همکاری شورای فرهنگی روستا اقدام به تهیه و آماده سازی پرچم، برگزاری کلاس آموزشی  کمک های اولیه برای خواهران بسیجی طی شش جلسه دو ساعته با آموزش کارشناس سلاخ از خانه هلال با حضور 23 شرکت کننده، نظافت وغبارروبی مسجدالزهرا (س) و پایگاه خواهران فاطمه بنت اسد مومن آباد (س) کردند.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در حاشیه این برنامه ها اظهار کرد: واقعه غدير به عنوان يك واقعه بزرگ تاريخی بيانگر واقعيت‌های بسياری است كه در آن می‌توان اوج عظمت و شكوفايی شخصيت وجودی امام‌علی (ع) را شاهد بود.

وی افزود: مردم‌ مسلمان ايران‌ با توجه به اينكه دشمنان اسلام و قرآن به دنبال ايجاد تفرقه در بين مسلمانان هستند، از واقعه غديرخم می‌توان اين پيام را دريافت كرد كه در مقابل توطئه‌های دشمنان بايد در راستای حفظ وحدت و يكپارچگی هرچه بيشتر تلاش كرد.

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد گفت: عيد غدير‌خم بزرگ‌ترين عيد برای شيعيان جهان اسلام است كه بايد مورد توجه بيشتری در جامعه قرار گيرد. بر این اساس به همت بسیجیان پایگاه روستایی برنامه های متنوع فرهنگی جهت انتشار، فهم و بزرگداشت غدیر صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار