معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خبر داد

راهیابی ۴۰۰دانش آموز یزدی به فینال جشنواره هنر قرآنی دانش

ملانوری گفت: در مجموع ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان شرکت کننده در اواین جشنواره هنر قرآنی دانش در سطوح ،مقاطع مختلف اعم از دختر و پسر به رتبه های برتر استانی دست یافتند.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۰۶
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حسینعلی ملانوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین جشنواره قرآنی هنر دانش با هدف فراگیر نمودن فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه قرآن عترت و نماز و فرهنگ و هنری از ابتدای سال تحصیلی ۱۳۹۹_ ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده است گفت: این جشنواره با رویکرد قرآنی در سه بخشی آوایی پژوهشی، ادبی و فرهنگی هنری که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان در سطح مدارس مواجه شده و بالغ بر ۴۲ هزار دانش‌آموز در آن ثبت نام و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد افزود: این جشنواره از سطح مدرسه آغاز و بهترین‌ها به مرحله شهرستان و منطقه راه یافتند.

وی تصریح کرد: این دانش آموزان در رشته‌هایی همچون قرائت، همخوانی تواشیح، دلنوشته با خدا، فن بیان و سخنوری در قالب کنفرانس نهج البلاغه، خوشنویسی و کتابت قرآن کریم، قصه گویی قصص قرآن، تولید محتوای الکترونیک، حافظ خوانی و مجری گری با یکدیگر به رقابت پرداختند و در مجموع ۴۰۰ نفر از آن‌ها در سطوح، مقاطع مختلف اعم از دختر و پسر به رتبه‌های برتر استانی دست یافتند.

ملانوری تاکید کرد: در مرحله فینال که ان شاءالله با بهتر شدن وضعیت و شرایط کرونا در محافل و مکان‌های عمومی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود قهرمانان هر رشته معرفی شده و آثار برتر به نمایش مردم و دوستداران گذاشته خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار