لایروبی استخر ذخیره آب کشاورزی روستای حاجی آباد زرّین توسط گروه جهادی

بسیجیان گروه جهادی شهدای حاجی آباد در یک حرکت جهادی دو روزه استخر ذخیره آب کشاورزی روستای حاجی آباد زرین را لایروبی کردند، که موجب تشکر کشاورزان و اهالی روستا شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۱۰۰
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، بسیجیان گروه جهادی شهدای حاجی آباد در یک حرکت جهادی دو روزه استخر ذخیره آب کشاورزی روستای حاجی آباد زرین را لایروبی کردند، که موجب تشکر کشاورزان و اهالی روستا شد.
 پیام تشکر جمعی از کشاورزان حاجی آباد از گروه جهادی شهدای حاجی آباد:
به نام خدا
من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق
عرض سلام وخسته نباشید خدمت گروه جهادی وهمه بسیجیان پایگاه شهدای حاجی آباد و دست اندرکاران که قبول زحمت نموده وفرمان رهبر و مقتدای خویش مبنی برکمک به محرومین را لبیک گفته و با حرکتی جهادی درامر لایروبی استخر روستای حاجی آباد زرین، کشاورزان زحمت کش روستا ر. ایاری نموده و باعث خوشحالی و دلگرمی کشاورزان شدند.
با آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و همه بسیجیان عزیز، از تمامی بسیجیان این گروه جهادی علی الخصوص نوجوانان و نونهالان عزیز که در این دو روز سنگ تمام نهادند تشکر ویژه نموده و سپاسگزاری می‌نماییم.
ان شاالله این حرکت‌های جهادی همچنان با شور و نشاط بیشتر و حضور دیگر عزیزان بسیجی باعث دلگرمی اهالی و رونق و آبادانی این روستای انقلابی شود.
باتشکر جمعی از کشاورزان روستای حاجی آباد زرین
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار