خبرهای داغ:

آماده باش 81 اکیپ دامپزشکی در روز عید سعید قربان

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: 81 تیم دامپزشکی استان روز عید قربان بر ذبح دام‌ها نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۵۸۷۰۹
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

سید امید خلیل زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، گفت: با توجه به فرارسیدن عید قربان و انجام سنت حسنه قربانی 81 تیم دامپزشکی در سراسر استان  آمادۀ ارائۀ خدمات بهداشتی و شرعی دامپزشکی هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه در روز عید قربان عده ای از افرادسودجو و فرصت طلب اقدام به کشتار و فروش دامهای مشکوک در میادین و چهار راههای بزرگ شهر تحت پوشش دام قربانی و نذری می نمایند ، لذا توصیه می شود شهروندان دامهای قربانی خود را ترجیحاً در کشتارگاه دامی شهرستان و یا در محل های تعیین شده از طرف شهرداریها و مشاوره با مامورین دامپزشکی ذبح نمایند .

خلیل زاده تصریح کرد: اکیپهای سیار کنترل بهداشتی شبکه ها ی دامپزشکی با عوامل کشتار دام و عرضه و فروش گوشت در خارج از مراکز عرضه مجاز (قصابیها) در روز عید قربان برخورد قانونی خواهند کرد.

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی افزود: ستاد اجرایی نظارت بر ذبح دامهای قربانی مستقر در اداره کل دامپزشکی استان در روز عید قربان  با شماره تماس 32778701 و شماره تلفن های  32426848  و 32426948 شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه  و  سامانه ارتباطی 1512 از ساعت 7 صبح الی 13 بعد از ظهر  آماده ارائه هرگونه راهنمائی و پاسخگویی به سئوالات شهروندان استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات