خبرهای داغ:

زندگی نامه آیت الله شاهرودی به تصویر کشیده می‌شود/استعداد میزبانی پایتخت کتاب در سال ۱۴۰۱ در شاهرود

شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گفت: آثار رونمایی شده در کنگره حضرت آیت الله العظمی شاهرودی به صورت نمایش به اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۵۵
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
زندگی نامه آیت الله شاهرودی به تصویر کشیده می‌شود/استعداد میزبانی پایتخت کتاب در سال ۱۴۰۱ در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، نشست اعضاء کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود درسالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
محمد طاهریان، مدیرکل انجمن کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: شهرستان شاهرود با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند میزبانی پایتخت کتاب کشور را در سال ۱۴۰۱ برعهده بگیرد.
وی افزود: مهارت کتابخوانی یک علم پیچیده‌ای است که باید تمامی اصول و قواعد آن حفظ شود تا اینکه از کتابی که در حال مطالعه آن هستیم یک نتیجه درست و منطقی بگیریم.
در ادامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان شاهرود گفت: تلاش می‌کنیم کتاب به سبد خانوار برگردد و سرانه مطالعه کتاب بیشتر شود.
علیرضا آشوری با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی افزود: کتاب و کتابخوانی از شاخصه‌های مهم توسعه هر جامعه می‌باشد و باید توجه بیشتری با این حوزه داشته باشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گفت: آثار رونمایی شده در کنگره حضرت آیت الله العظمی شاهرودی به صورت نمایش به اجرا در خواهد آمد
رضا مهدیان افزود:اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان شاهرود در حوزه ترویج کتاب برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار خواهد کرد.
وحید الدین وحیدنی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: شورای پنجم در حوزه فرهنگ ترویج کتاب و کتابخوانی قدم‌های خاصی در ساخت المان‌های کتاب، خرید کتاب، رونمایی، جشنواره کتاب و حمایت از مولفان شاهرودی برداشته است.
در پایان سید ابراهیم موسوی رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در خصوص برنامه‌های اجرا شده جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گزارشی از فعالیت‌های این اداره در شهرستان اعلام کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار