مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع):

جهاد علمی و دینی امام محمدباقر(ع)چراغ راه مدافعان حرم اهل البیت(ع) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)گفت: یکی از مهمترین درس های زندگی امام محمدباقر(ع)در صحنه انتقال مفاهیم دینی به جامعه فعال باشیم، امام نهضت کربلا و پیام و چگونگی آن را برای مردم تببین کردند.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۹۱
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت السلام و المسلمین اسکندری ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع)، اظهار داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری، ما روایاتی را داریم که بعضی از شهداء ارج و قرب دو شهید را دارا می باشند و بهره و ثواب شهادتشان متفاوت با دیگران است، حتما این روایت شامل حال شهداء مدافع حرم خواهد شد، مدافعان حرم برای دفاع از ناموس، شرف و غیرت جان و خانواده خود را فدا کردند و در سرزمین های دیگر اسلامی غریبانه سر به دامن اهل البیت(ع) گذاشتند.

جهاد علمی و دینی امام محمدباقر(ع)چراغ راه مدافعان حرم اهل البیت(ع) است

وی افزود: یقینا مظلوم ترین و بزرگ شهداء مدافع حرم سردار شهید قاسم سلیمانی است، سبک زندگی امام محمد باقر(ع) چراغ راه فعالیت های جهادی، راه و روش مدافعان حرم اهل البیت(ع) و غیره برای نسل های جوان انقلابی است.

حجت السلام والمسلمین اسکندری عنوان کرد: یکی از مهمترین درس های زندگی امام محمدباقر(ع) در صحنه انتقال مفاهیم دینی به جامعه فعال باشیم، امام نهضت کربلا و پیام و چگونگی آن را برای مردم تببین کردند، برای این که این دین پیامبر خاتم (ص) به ما منتقل و به صورت گسترده نشر پیدا کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما نباید حلقه مفقوده باشیم، باید مفاهیم دینی و انقلابی را به نسل امروز انتقال دهیم و این انتقال باید به صورت مطالعه کتب دینی، دفاع مقدس و غیره باشد، با توجه به اتفاقات اخیر در کشور ما می توانیم حلقه وصل باشیم، تا این عزت، امنیت و اقتدار کشور اسلامی ایران حفظ و به نسل های آینده منتقل شود؛ امام محمد باقر(ع)در عرصه علم مجاهد بودند، بیشتر علوم دینی که امروزه داریم از دانشگاه امام محمد باقر(ع) است.

انتهای پیام/ف

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار