خبرهای داغ:

اهدا ۹ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شاهرودی

شاهرود_به همت حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) سپاه ناحیه شاهرود، ۹ سری جهیزیه کامل به همت خیرین تهران به زوج‌های جوان در هفته عفاف و حجاب اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۷۶
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج، به همت حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) سپاه ناحیه شاهرود، ۹ سری جهیزیه کامل به همت خیرین تهران به زوج‌های جوان در هفته عفاف و حجاب اهدا شد.
همچنین کلاس‌های جوانه‌های صالحین پایگاه رباب در رشته‌های آموزش خیاطی، احکام و سبک زندگی ویژه نوجوانان، نقاشی ویژه کودکان و قرآن ویژه کودکان پنج الی ده سال در حال برگزاری است که فرماندهی و سرمربی صالحین و مسئول تعلیم و تربیت حوزه از این کلاس‌ها بازدید و از دست اندرکاران این طرح تشکر کردند.
همچنین ۴۸ بسته یک کیلویی کدو درب منازل نیازمندان به همت گروه جهادی شهید مجید رحیمیان پایگاه سکینه بنت الحسین (ع) اهدا شد.
همچنین کلاس آموزش خیاطی ویژه بانوان به همت پایگاه بنت اانبی برپا شد.
به همت پایگاه ساجده علاوه بر اهدا کمک به نیازمندان محله، بن‌های تهیه نان نیز به آن‌ها تحویل شد.
جلسه برگزاری کلاس‌های تابستانی و جوانه‌های صالحین پایگاه خواهران ریحانه با همکاری کانون فرهنگی امام خمینی (ره) با حضور سرمربی صالحین، فرمانده و مسئول تعلیم و تربیت حوزه و مربی صالحین پایگاه و مسئول کانون فرهنگی برگزار شد و در پایان از مربی صالحین پایگاه تقدیر به عمل آمد.
همچنین با حضور سرمربی صالحین، فرمانده و مسئول تعلیم و تربیت حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) از بسیجی، جهادگر و فعال فرهنگی خانم علیان نژادی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار