دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 25 فقره سرقت در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگيری اعضای باند حرفه ای سرقت از اماکن خصوصی با 25 فقره سرقت در سطح شهرستان کرج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۱۴
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع و دستگيری سارق يا سارقان در دستور کار پایگاه دوم پليس آگاهی قرار گرفت.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 25 فقره سرقت در کرج

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از اعضای باند سارقان شده و با انجام تحقیقات در مورد او متوجه شدند که نامبرده به تازگی به جرم سرقت دستگیر و به یکی از زندان های استان البرز منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهم با هماهنگی قضائی از زندان به پلیس آگاهی منتقل شد، مطرح کرد: در تحقيقات و بازجویی های پلیس، متهم به 25 فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان متهم در عملیات های جداگانه اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته همه مالباختگان پرونده ها شناسایی شدند. متهمان پس از تشکيل پرونده و معرفی به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی در خصوص شیوه و شگرد سرقت های به وقوع پیوسته توضیح داد: متهمان در طول روز در خيابان ها و کوچه ها پرسه می زدند و اگر درب آپارتمان يا منزلی باز بود وارد آن می شدند و اقدام به سرقت وسايل آن می کردند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار