خبرهای داغ:

حج یکی از مهمترین جلوه‌های امت اسلام است

میامی _ امام جمعه میامی در خطبه های مصلای نماز جمعه این شهر گفت :حج یکی از مهمترین جلوه‌های امت اسلام است.
کد خبر: ۹۳۵۸۱۱۵
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی در خطبه های نمازجمعه تصریح کرد: برگزاری مراسم باشکوه حج یکی از مهمترین جلوه‌های با بصیرت و نشانگر اتحاد امت اسلامی است، گفتمان وحدت ،مراسم برائت از مشرکان، روز جهانی قدس از جمله اقداماتی است که نظام جمهوری اسلامی به منظور برقراری ارتباط و تقویت اتحاد مسلمانان انجام داده است.

صفایی پور با توجه به اقتدار و عظمت بسیج حشد الشعبی ابراز داشت: استکبار جهانی با توجه به بسیج مردمی کشور عراق به همراه فرماندهانی چون شهید ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی و نابودی گروهگ تروریستی داعش از صفحه روزگار باید شکست خود را در این منطقه حتمی بدانند.

وی با اشاره به فرارسیدن عید قربان بیان کرد: عید قربان تجلی امت اسلام در بستر معرفت و امامت و یادآور زیباترین اطاعت بنده از خداوند بلند مرتبه ای است که در پس هر فرمان، نکته تربیتی نهفته دارد و نکته عید قربان همین خضوع و تسلیم در مقابل عظمت و بزرگی پروردگار عالم است.

امام جمعه میامی بابیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید انتخاب کابینه انقلابی اهتمام ورزد گفت: مدیری کارآمد، عدالت، امانتداری، صداقت، از جمله ویژگی‌های وزرای است که باعث پیشبرد اهداف پیشرفت و آبادانی کشور می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار