خبرهای داغ:

تجلیل از بانوان کارمند شهرداری بسطام

شاهرود_جمعی از مسئولین ستاد احیای امر به معروف شهرستان شاهرود با حضور در شهرداری بسطام از بانوان کارمند این اداره تقدیر نمودند.
کد خبر: ۹۳۵۸۰۲۱
|
۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرنگار بسیج؛ سرگرد جعفر اسماعیلی، مسئول بسیج اداره‌های شهرستان شاهرود با تشریح علت نامگذاری این روز و اختصاص یک هفته به نام عفاف و حجاب، از اعتقاد و باور بانوان شهرستان در تکریم حجاب و عفاف قدردانی کرد.
محمد سلیمانپور، شهردار بسطام با تبریک این هفته، به نقش بی بدیل بانوان شهروند در بسطام بعنوان طلایه داران حجاب و عفاف در کشور اشاره کرد و افزود: حضور چشمگیر بانوان بسطامی در برپایی پرشور نماز جماعت در صحن مطهر امامزاده محمد (ع)، نمادی از همین پیشگامی است.
فریبا ابوحمزه، مسئول بسیج جامعه زنان و امور بانوان ستاد احیای امر به معروف شهرستان با تاکید بر اهمیت گرامیداشت این هفته، از عزم ستاد یاد شده به منظور پاسداشت دست آورد‌های یک جامعه آرمانی در زمینه حجاب و عفاف گفت.
همچنین سید رضا مرتضوی، مسئول تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف شهرستان به تشریح برخی از احادیث و روایت‌های موجود پیرامون اهمیت مقوله عفاف و حجاب در توفیقات یک جامعه اسلامی پرداخت.
شایان ذکر است ۲۱ تیرماه، سالروز قیام مردم مشهد در بیست و یکم تیر ماه ۱۳۱۴ علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب در تقویم نامگذاری شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار