خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

افتتاح نمایشگاه عفاف وحجاب در شهرستان بهار

بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از افتتاح نمایشگاه مد و لباس با حضور مسئولان شهرستانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۰۱۲
|
۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

افتتاح نمایشگاه عفاف وحجاب در شهرستان بهارفاطمه کتابی اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب نمایشگاه مد و لباس به همت کمیته عفاف و حجاب شهرستان بهار افتتاح شد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه مدلینگ لباس، محصولات فرهنگی و پوشش اسلامی از ساعات  ۹ صبح تا ۹ شب به صورت یکسره در محل بلوار بسیج جنب ساختمان سایپا پذیرای بازدیدکنندگان است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تببین حجاب اسلامی و الگوی ایرانی‌، اسلامی دایر شده است.

وی افزود: غرفه عرضه چادر به نرخ دولتی و لباس‌های پوشیده و شیک، دوخت نیم بهای چادر، پاسخ به شبهه، عرضه اقلام و محصولات فرهنگی، عروسک‌های محجبه و قبول سفارشات آتلیه  و عکس اداری با تخفیف ویژه برای عموم مردم در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند.

*تقدیر از کارکنان زن اصناف شهرستان

کتابی اصل در ادامه از برگزاری طرح ابتکاری تقدیر از کارکنان زن در اصناف به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد و ابراز داشت: زنان حضوری فعال و سازنده در اجتماع دارند.

وی گفت: حضور با عفت بانوان در اجتماع نه تنها باعث آرامش زن می‌شود بلکه این آرامش در اجتماع و روابط اجتماعی هم نمایان می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار عنوان کرد: اعضای کمیته عفاف و حجاب شهرستان بهار با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، در اصناف سطح شهرستان حضور یافتند و از کارکنان زن در اصناف با اهدای شاخه‌های گل و بروشورهای فرهنگی تقدیر کردند.

*نقش مهم آرایشگران زن در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اجرایی برگزاری اردوی یک روزه آرایشگران بهاری به اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و روز عفاف و حجاب با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با محوریت نقش آرایشگران زن در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف بود.

کتابی اصل اظهار داشت: به توجه به ظرفیت آرایشگران زن در ترویج عفاف و حجاب در کنار کار زیبایی، کرسی آزاداندیشی با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، جلسه تخصصی پوست و مو، مسابقات ورزشی از جمله دارت همراه با اهدای هدایا برگزار شد.

وی عنوان کرد: قشر آرایشگران در کنار فعالیت‌های زیبایی با ترویج سبک اسلامی در بین بانوان نقش موثری در ترویج رعایت حجاب و عفاف خواهند داشت و پتانسیل و مشارکت حداکثری این قشر بسیار تاثیرگذار و ارزشمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات