ری طلایی ترین شهر در کسب مدال جهانی و المپیک

ری طلایی ترین شهر در کسب مدال جهانی و المپیک است که این مهم در کنار تمدن تاریخی و چند هزار ساله، داشتن حدود ۳ هزار شهید و وجود آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در روند رشد و توسعه شهرستان تاثیر گذار بوده است..
کد خبر: ۹۳۵۷۹۴۲
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

 

 حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم بدرقه ۴ ورزشکار و مربی شهرستان ری اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: شهید مدافع حرم، وحید زمانی نیا از ورزشکاران شاخص شهرری و از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راه صیانت از تمامیت ارضی ودفاع از این مرز وبوم به مقام شهادت نائل شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته اند در عرصه بین المللی هم دین مبین اسلام و هم اخلاق مداری را در ورزش قهرمانی به نمایش بگذاریم.

توکلی خاطرنشان کرد: ری طلایی ترین شهر در کسب مدال جهانی و المپیک بوده که این مهم در کنار تمدن تاریخی و چند هزار ساله، داشتن حدود ۳ هزار شهید و نعمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در روند رشد و توسعه شهرستان تاثیر گذار بوده است.

در الگو رشد و توسعه شهرستان نگاه ویژه ای به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی بوده است و افزایش سرانه های ورزش همگانی و پهلوانی جزء پیشران های توسعه شهرستان ری است که در همین راستا زیرساخت های لازم در حد امکان فراهم شده  است.

در شهرستان ری مربیان و پیشکسوتان ورزشی اقدامات خوبی را در راستای پرورش ورزشکاران و قهرمانان انجام داده و نقش تاثیرگذاری در پیشرفت حوزه ها و رشته های مختلف ورزشی و پرورش جوانان و بانوان  در شهرری داشته اند.

فرهنگ، مذهب و روحیه جوانمردی و پهلوانی در شهرستان ری سبب گردیده تا شاهد کسب افتخارات این شهرستان در حوزه های مختلف باشیم.

شهرستان ری همواره در کسب افتخارات سرآمد بوده که باید حمایت های لازم در این خصوص صورت گیرد.

در مرکز شهرستان ری و شهرها و روستاهای تابعه ورزش همواره زنده و پویا بوده است و در این راستا برای کاهش آسیب های اجتماعی در جنوب تهران باید نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشیم و همه ما وظیفه داریم برای تقویت ظرفیت های ورزشی تلاش کنیم.

با توجه به ورود پایتخت به پیک پنجم کرونا و قرار داشتن شهرستان ری در وضعیت قرمرکرونایی، در راستای قدرشناسی و ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران اعزامی از شهرستان ری به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو نتوانستیم مراسم باشکوه و پر شورتری برای این عزیزان برگزار کنیم و در راستای حفظ سلامتی ورزشکاران، آیین بدرقه فرزندان قبله تهران اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار