معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

تلالو «مدرسه محوری» در فعالیت های آموزش و پرورش یزد نمایان است

"مهرزاد حمیدی" معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مدرسه محوری و کیفیت گرایی به معنای رضایت دانش آموز از طرح ها و برنامه های آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۹۳۵۷۷۴۳
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جلسه‌ای که به صورت مجازی با حضور اعضای شورای معاونین اداره کل و شهرستان‌ها، مناطق و نواحی یزد برگزار شد اظهار داشت: مدرسه محوری و کیفیت گرایی به معنای رضایت دانش آموز از طرح‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش است و برنامه محوری بودن فعالیت‌ها یعنی این که طرح‌ها و برنا مه‌ها علمی باشد و اخلاق در آن رعایت شده باشد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مدرسه محوری و مشارکت عمومی و رضایت دانش آموز برای ما اصل است و بر همین مبنا زمینه ایجاد و شکل گیری المپیاد درون مدرسه ای، کانون دورن مدرسه‌ای و ... فراهم می‌شود.
"مهرزاد حمیدی" با اشاره به این که جایگاه همه طرح‌های تربیت بدنی و سلامت مدرسه است اظهار داشت: همه تلاش ما و انرژی مان باید مقصدش مدرسه باشد و شعار ما برای تعریف طرح‌ها و پروژه هایمان "به مدرسه باز می‌گردیم" است.
وی تاکید کرد: تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ها باید مدرسه محور باشد حتی مسابقات قهرمانی، مدرسه قهرمان است یعنی قهرمان از مدرسه بیرون می‌آید.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: تلالو مدرسه محوری و مشارکت محوری در فعالیت‌های آموزش و پرورش استان یزد نمایان است.
حمیدی اظهار داشت: پروژه‌های ما از یک منطق و تئوری مستحکم برخوردار است که حتی اگر پروژه‌ها تغییر یابد منطق ما تغییر نخواهد کرد و تمام برنامه‌ها به یک جهت معنادار هدایت می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد هم در این جلسه پیشنهاداتی را در خصوص برنامه‌های حوزه تربیت بدنی و سلامت ارائه کرد و خواستار تشکیل پرونده سلامت الکترونیکی ویژه دانش آموزان در سامانه سیدا شد.
محسن موحدی فرد اظهار داشت: سهمیه استان یزد در تخصیص کلاس درس تربیت بدنی ۱۳ کلاس بود که با همت و تلاش مدیران مداری، خیران و مجموعه همکاران حوزه تربیت بدنی به ۳۰ کلاس افزایش پیدا کرد و ۱۰ کلاس آن همکنون آماده افتتاح و بهره برداری می‌باشد.
ارائه توصیه‌ها و نقطه نظرات "محسن بیگی" مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی و "جعفری" مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه تعدادی از نمایندگان کارشناسان تربیت بدنی نواحی، مناطق و شهرستان ها، مدیران مدارس، دبیران و معلمان درس تربیت بدنی، روسای ادارات ۱۴ گانه و همچنین دانش آموز برتر استان و دارنده مقام ۱۷ جهانی مسابقات شطرنج"مهرنوش مفیدی" در یک فضای صمیمی به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار