خبرهای داغ:
در ادامه شکست های رژیم صهیونیستی؛

جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت ناتوان است

مسئول کمیته تشکیلاتی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه بر لزوم غنیمت شمردن این برهه از تاریخ فلسطین اشغالی برای در هم شکستن هیمنه صهیونیستی آمریکایی در منطقه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۵۷۶۵۳
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، خالد الخالد مسئول کمیته تشکیلاتی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه با اشاره به احساس عمیق ناتوانی رژیم صهیونیستی در قبال محور مقاومت، بر لزوم غنیمت شمردن این برهه از تاریخ فلسطین اشغالی برای در هم شکستن هیمنه صهیونیستی آمریکایی در منطقه تاکید کرد.

خالد الخالد گفت: پیروزی مقاومت اسلامی در لبنان در ژوئیه ۲۰۰۶ به تحول راهبردی در مسیر درگیری با رژیم صهیونیستی منجر شد. مقاومت ابهت و غرور رژیم صهیونیستی را در برابر شهرک نشینان آن در هم شکست و شهرک نشینان برای نخستین بار از زمان شکل گیری این رژیم احساس کردند چشم اندازی برای زندگی آن‌ها وجود ندارد.


الخالد افزود: در سالگرد پیروزی ژوئیه ۲۰۰۶، بار دیگر به برادران حزب الله تبریک می‌گوییم و به شخص سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان درود می‌فرستیم. اتفاقی که روی داد، صرفا پیروزی نبود؛ بلکه تحول راهبردی در مسیر درگیری با رژیم اشغالگر بود.

مسئول جنبش جهاد اسلامی در سوریه همچنین گفت: مقاومت اسلامی قهرمان در لبنان از چهره واقعی این دشمن پرده برداشت و این موضوع در ناتوانی نیرو‌های زمینی رژیم صهیونیستی در پیشروی در خاک لبنان مشهود بود و به توهم‌هایی که طی چندین دهه در ذهن عرب‌ها و مسلمانان درباره محال بودن شکست این دشمن نقش بست، پایان داد.

الخالد درخصوص این پیروزی گفت: نتایج پیروزی ۱۵ سال پیش همچنان به قوت خود باقی است و می‌توان نتایج این پیروزی را به شکل زیر خلاصه کرد:
- اعتماد شهرک نشینان صهیونیست به رهبری سیاسی این رژیم و توانایی آن برای تحقق امنیت و زندگی آرام برای شهرک نشینان کاهش یافت. این کاهش اعتماد به سطح بی سابقه‌ای رسید و در شکست مسئولان رژیم اشغالگر در تشکیل دولتی که از محبوبیت برخوردار باشد و چنین دولتی ادامه وجود این رژیم را تضمین کند، واضح و روشن بود.
- گزینه مقاومت صرفا گزینه‌ای اخلاقی نیست؛ بلکه تکیه به مقاومت و طرح آن برای پایان دادن به طرح‌های هیمنه در منطقه کفایت می‌کند.
- توسعه محور مقاومت می‌تواند به شکل گیری معادله بازدارندگی در منطقه منجر شود و شکست هیمنه صهیونیستی- آمریکایی در منطقه و پایان دادن به آن را تضمین کند.
- عامل عزم و اراده که شاخصه ویژه عملکرد نیرو‌های مقاومت در جنگ ژوئیه بود، همچنان در دوره‌های مختلف رویارویی با رژیم اشغالگر ویژگی متمایز این نیرو‌ها است.
- هر شکست رژیم اشغالگر به منزله پیروزی همه عرب ها، مسلمانان و همه آزادگان جهان است.
مسئول جنبش جهاد اسلامی در سوریه در پایان خواستار غنیمت شمردن این برهه در تاریخ رژیم صهیونیستی و احساس ناتوانی عمیق آن در قبال مقاومت خواه در لبنان یا فلسطین شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار